torstai 15. maaliskuuta 2012

Mutta mulla sentään vielä virtaa oikeat ja kuumat kyyneleet


Hallou. Tänään saikin nukkua peräti 9.50 asti :) Aamu oli ihan ok, mutta kun saavuin koululle alkoikin joku ihme  synkkyyskohtaus. Marsi yritti pitkin päivää kysellä ja huomioida mua, kiitos siitä, mä pystyin edes vähän puhumaan sille ja olemaan jutuissa mukana.
Loppupäivästä sainkin sitten halin ja se autto mua paljon ja pystyinkin sitten jo olemaan paremmin mukana. :)

Lähdin sitten tallille. Söin, jonka jälkeen menin harjaamaan Jentaa. Jenta oli aika nätisti.
Maneesi olisi ollut vapaana, mutta mun täytyi päästä maastoon selvittämään päätäni, joten suunnattiin sitten Niinan ja Jempun kanssa 2km'n lenkille.

Mentiin aivan kuten normaalistikin, minä menin aluksi, jossain vaiheessa pätkä ravia ja sitten myöhemmin kaksi pätkää laukkaa. Jenta pukitti laukassa :D

Sitten vaihdettiinkin ratsastajaa. Mentiin käyntiä ja pari pätkää ravia. Poni oli kyllä hiano!

Tallissa hoidin sitten ponin pois ja jumitin jotain pukkarissa, kunnes Evetuli ja halasimme ja keskustelimme (reden ;D.. no ei nyt ihan). Kyllä meillä aika hyvin tunti meni siinä pölötellessä. Tai no ei nyt ihan tuntia mutta niin.. Sitten ootin vielä, että äiskämme Merjatuli ja moikkasin häntäkin +++ hali :)

Sen jälkeen raahauduinkin pois tallilta ja nyt olen tässä.

Lisbeth♥




Day 4 (tämän päivän kuva):


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)