keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Kuulumisia


Heijjeij, tulin nyt kirjoittelemaan, kun viime kerrasta on hetki ja en tiedä milloin seuraavan kerran, toivottavasti viimeistään ensi viikolla.

Viikonloppu oli turhan vauhdikas. Lauantaina Ninde soitti mulle ja sanoi, että mulla on puol tuntii aikaa laittaa itteni valmiiks ja sit mut haetaan kotoota. Kivat siinä kun olin kauhee ryönä, ratsastushousut jalassa ja naama ja hiukset ihan kettuna. Ihmeen nopeesti sain kuitenkin itseni valmiiksi ja jäi jopa hetki aikaa odotella kyytiä.
Pian se kyyti saapuikin ja suunnistimme ekana shellille kuluttamaan aikaa. Sieltä jossain vaiheessa matka jatkui porvooseen, jossa meitä odottikin isot bileet. En kyllä tuntenut sieltä kuin Niinan ja mitä nyt vähän olin kuskiimme tutustunut.
Porvoosta lähdettiin korsoon toisiin bileisiin, mutta itse olin ottanut vähän liikaa, joten piti pysähdellä pitkin matkaa ja lopulta kun päästiin vantaalle, menin suoraan nukkumaan. Että olipa mainiot toiset bileet mun kohdalla.. :D

Sunnuntaina Ninden piti olla 12.30 mäntsälän kirkossa, mutta arvatkaa vaan oliko? Seikkailtiin korsossa, kun piti löytää jotain syömistä (=pizzaa) ja sitten vielä juna-asema. Onneksi mun puhlua voi käyttää navigaattorina, niin helpotti huomattavasti juniksen löytöä. Jos oltais tultu asemalle minuutti myöhemmin, oltais myöhästytty junasta (ei siis oltu katottu etukäteen mitään aikatauluja). Päästiin keravalle, jossa meidän piti odottaa yli puoli tuntia mäntsälään tulevaa junaa. Noh, selvittiin kuitenkin reissusta ehjin nahoin, mutta luvattiin (jälleen kerran) ettei juoda kyllä pitkään aikaan, kun oli semmonen kokemus.
IMG_9878

Maanantaina Kazzu oli mun kanssa tallilla pitkästä aikaa! Jentsi toimi ratsastaessa tosi hienosti, ainoo vaan ettei se oikein meinannut liikkua, kun oli vissiin niin väsy laitumella olosta. Katriina ratsasti loppukäynnit.

Eilen olin yksin Jentailemassa ja poni oli ihan super ♥ Tehtiin voltteja ja siirtymisiä, lisäksi nyt ollaan keskitytty siihen, että Jentsi kantaisi itseään edes hetkittäin vähän paremmin. Se onnistuikin eilen erittäin hyvin, poni oli muutenkin erityisen kuuliainen.
Tänään kävin moikkaamassa ponittajaa vaan laitumella, mutta kyllä se heti mun luokse tuli, kun näki että siellä olin. Siinä vähän rapsuttelin ja vietin aikaa Jentsin kanssa ja oli mukavaa.

IMG_0014

IMG_0021

IMG_0049

IMG_0069

IMG_0093

IMG_0109


12 kommenttia:

  1. http://www.laskurit.net/show/index.php?id=8zairczQXV mite oot tehny ton? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laskurit.net sivuilla oon tehny. Siellä oli hyvät ohjeet ja niiden mukaan silloin aikoinaan tein :D

      Poista
  2. Juoppo!! :D ääh, en mä voi sua haukkua, oot sateenkaari. :3

    VastaaPoista
  3. Tee hevoselokuva ''Kadonnut Jenta'' :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD vois olla jeba, mut ei kyl oo resursseja semmoseen nyt.

      Poista
  4. Vohou, ompas siinä nätti vuono! Millois sait tuon pikkasen? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samaa mieltä :3
      ja no tammikuussa 2012 tais olla :)

      Poista
  5. tosi kiva postaus ja vitsi noi sun hiukset on mageet! :D ps. mun blogissa on käynnissä nimikoru arvonta, eli jos nimikoru kiinnostaa niin käy ihmeessä kurkkaamassa :)!

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)