sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Lupauksia


Lupasin itselleni etten enää välitä. Lupasin, ettei kukaan enää satuta mua.

Mutta mitenhän mä voin ajatella noin? Mä yritän kyllä olla kova, mutta jo nyt meinaan sortua, mun muuri uhkaa hajota. Mä olen liian tunteellinen.
Mutta mä en välitä enää. En halua.
Ja tunnen olevani kauhea, kun en voi ilmaista itseäni suoraan.. sille.
Yksi tietää ajatukseni. Mutta en jaksa/halua/viitsi kertoa muille, kertoa sille.
Vaikka mun täytyis.

Mutta mä ratkaisen asiat omalla tavallani ja mun tapani on nyt vaan olla välittämättä. Yrittää olla kova.
Muuta toimintasuunnitelmaa ei nyt ole... Kaikki vaan menee ihan väärin.
Enkä mä aio muuttaa sitä. Menkööt näin, jos on mennäkseen. Mitä mä voisin tehdä? Puhua, niin mutta kun en aio. Mä en just nyt jaksa mitään sotkuja selvitellä, joten miksi tekisin sotkuja?

Mä en aio kertoa. En kellekkään enää. Yksi tietää ja se riittää mulle. Mä tiedän, että tämä henkilö ei kerro kellekään.

Ehkä vielä joskus jaksan ottaa asian esille. Ellen sitten anna kaiken vaan luisua pois. Kun siihen suuntaan ehkä ollaan jo menossa.
Tai sitten kaikki jatkuu samallalailla, tai mitä jos nyt ollaankin jo luisuttu pois? Enkö mä edes tiedä missä nyt mennään?
Tai sitten se luulee, että kaikki on normaalisti. Ehkä jopa hyvin?
Niin, mä en tiedä. Enkä aio ottaa selvää.

Tiedän, että te ette taas tajua musta mitään, ettekä saakkaan tajuta. Mä puran nyt itseäni tänne.
Ei mulla muuta.. katsotaan kuin kauan jaksan tätä.

Tyttö katsoo peiliin 
Kertoisko jotain kuvastin
Takaseinältä katsoo silmät 
Matt Damonin
Hän pukee päälleen kevyen meikin
Varjolla leikin
Aina joku häntä satuttaa

Epävarmuuden puuskassaan kolmatta paitaa
Hän päälleen sovittaa, nyt kelvata saa
Isä tulee eteisessä vastaan
Tyttö silmää vilkuttaa, mutta Matt Damon ei vastaa

Siellä jossain on se luvattu maa jossa sua
Uljas prinssi odottaa, sille saat antautua
Siellä jossain on se kaukainen maa
Se vielä on unelmaa

Voisko sen kartalta joku osoittaa
En jaksaisi enempää odottaa

Voisko joku auttaa
Miksi täällä kaikki on niin julmaa
Kuuleeko kukaan
Siellä jossain voi olla joku
Joka muakin vois rakastaa
Siellä jossain voi olla se maa








PS. kunnon postaus oli aiemmin, lukekaa se!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)