tiistai 13. maaliskuuta 2012

Kun rakastaa ja hajoaa, niin miten pysyy tiellä?


Heijj. Pitkästä aikaa on tulossa hevostelupostaus :)

Olin siis tänään tallilla Jusun kanssa. Harjattiin Jenta, josta lähtikin kovasti karvaa.
Jossain vaiheessa Virpi toi uuden hevosensa, "Callen" siihen pesupaikalle, ja jestas kun se oli ISO! Aivan upea, mä vaan tuijotin sitä suu auki tyyliin kuola valuen :D Virpi sanoi, että Callen säkäkorkeus on 167cm ja varmasti selkä on 170cm'n korkeudella. Oi Calle on suloinen tapaus♥ Autoin sitten Virpiä Kallen talliin viemisessä, avasin ovia ja tarkastelin, että Valtsu on aitauksessaan.

Varustoitiin sitten Jusun kanssa Jenta ja lähdettiin ulos. Siellä nousin selkään ja laitoin kännykästäni musiikin soimaan, kuten minulla on tapana tehdä maastoon mennessä. Lähdettiin siis 2 kilsan lenkille. Ravasin siinä pätkän jonkun ajan kuluttua, ja laukkasin pari pätkää. Tuuli todella kovasti ja Jenta oli hieman pöhelöntti ja pelkäs taas jotain hetken, ei kuitenkaan niin pahasti jumittanut kuin silloin eräällä kerralla.

Peruslenkki taaskin, minä ratsastin 2km ja Jusu ratsasti 2km, jokainen varmasti osaa laskea eli yhteensä 4km.
Jusu sai sitten ravata kanssa vähän enemmän, minä tietysti vieressä juosten. Jenta oli todella reipas kotiinpäin mentäessä, mutta jossain vaiheessa alkoi onneksi kävellä vähän hitaammin, meinaa multa meinaskin jo kunto loppua!
Tämä maastoilu meni kyllä kaikenkaikkiaan hienosti!

Ja ainiin, mun lempihousut repes perseestä, ku minä ja Marsiseikkailtiin vähän koulussa.. :D Mutta ei siitä sen enempää, ja ainiin Marsin lempitakki repes myös :DD No hauskaa oli silti!
Latteei voinut seikkailla, kun sillä ei ollut kunnon varusteita.. :/

Mutta niin, nyt näätte tosi taidokkaita kuvia, ottajana tietenkin Panda

Aatu♥




mun taidonnäyte, hyvä oon kuvaamaan :D

katsokaa karvatuppeleita :D


Niin ja sitten aikuiset nauro mulle tallilla, kun puhuin porkkaneista ja ne on kuulemma porkkanoita D: !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)