lauantai 10. maaliskuuta 2012

Mitkä ovat parhaita, Tapio?


Hallou :)
Otsikko tuli siis opomme suusta, tosin se oli ennemminkin "Mitkä ovat parhaita Tapio" , mutta me sitten ystien kanssa vähän lisättiin siihen tota pilkkua niin tuli parempi. Aww, se oli kyllä niin paras läppä ikinä! Kädessäni onkin hiano kuva Teletapiosta, voisinpa sen siihen käydä tatuoimassakin ;)

Perjantai lähdin koulun jälkeen kohti mummolaa. Olin mäntsälässä noin 18.55, jonka jälkeen kävimme vielä kaupassa. Ja Poju oli autossa, aww se oli söpö ja vikisi :3 Ja se puras mua terävillä naskalihampaillaan!
Mummolaan palasimme kello 20 aikoihin. 
Poju pääsi sitten riehumaan ja minä leikin innoissani sen kanssa. Innostuipa tuo nyhtämään hiuksianikin. Ja puri niin paljon joka paikasta mistä kiinni sai. Yritinpä ottaa kuvia pienestä, mutta kun on virtaa kuin duracellpupussa, voi lopputuloksen arvata = kuvat heilahtaneita.


Lauantai heräsin äsken ja tein englannintehtävän. Poju oli innoissaan nähdessä minut. Leikin Pojun kanssa. Se roikkui lahkeessani ja kusi huoneeni matolle. 
Tällä hetkellä Poju nukkuu. 


Kävipä myös hauskasti, tässä keskustelu
(M= Mummi, P= Panda)
P: Miks ette nimenny Pojuu Pedoksi?
M: Noku Tapsa ei osais sanoo sitä, sit se ois Pero.
P: *O.o* Öö, mä en tarkottanu et se ois Pedo, vaan Peto!
*M ja P repeävät totaalisesti*
M: Niin, mä aattelinki Petoa, mut sit mä sekotuin.


(Y) Olisko vähän rajuu, et tollanen pieni killisilmä ois nimeltään Pedo? :D











Ps. Kiitos Marsi♥ (u know ;D )

5 kommenttia:

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)