torstai 24. toukokuuta 2012

Sä voit kysyä miks mä nauran, jos mul on mattoveitsi vasten mun kaulaa


Moi. Piti tulla postailemaan mukavia, muttei se taidakaan nyt onnistua..

Mä en vaan jaksa taaskaan. En voi selittää tarkemmin. En varmaan kellekkään. Mun täytyy painia ajatusteni kanssa yksikseni. Mistään ei taida tulla mitään.
Kaikki on aina niin vaikeeta.
Miks mä olen aina huono kaikessa?
... Voi kunpa olisin parempi. Rohkeampi. Päättäväisempi. Osaavampi. Kykenevämpi.
Mutta mä en ole. Mä olen huono. Ja luovutan helposti. Pelkään. Pelkään, mutten myönnä sitä.

Miksi kaikki maksaa?
Mä en tule ikinä selviämään. Mä olen taas hukassa. Mä en tiedä mitä mä teen.
Mä en löydä mitään ratkaisua tähän asiaan.
Miksen mä pärjää? Ikinä. Missään.
Pitäis varmaan luovuttaa. Kaikessa. Mä en kuulu tänne.
Mutta kun ei pysty.
Ei saa.

Mä en pärjää. Mä olen huono. Tästä ei tule mitään.
Mä en pysty edes itkemään enää. Mua ärsyttää.
Miksi mä olen tällainen?

En halua päästää irti. Mutta olen vain huono ja kykenemätön.
Musta ei tule ikinä mitään.

AAARGH. Miksi?
Mä en kestä itseäni. Mä en kestä tätä tilannetta.

Mä olen paska ja menetän kaiken, koska en osaa mitään.

"Liikaa pettymyksii, liian paljon tuskaa..
kaikki asiat vaan painaa ihan liikaa"






2 kommenttia:

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)