maanantai 14. tammikuuta 2013

Live free or let me die


Moikka!

Aattelin nyt tulla laittelemaan tänne vähän kuvia, ettei nää jää vaan jonneki arkistoihin pölyttymään. Aluksi voisinkin heittää tähän kuvan, josta mun maanantaifiilikset luultavasti selkee teille suht hyvin.

Tästä nyt vielä ajattelin vähän selittää. Eli siis, kun toi poika ilmaisi mielipiteensä, niin mua oikeesti alko naurattaa, ja vielä kun tulin kotiin, niin nauroin ajatellessani tota juttua.
En tiijä oisko mun pitäny masentua siitä, vetää ranteet auki ja itkee ku oon niin ruma, että randomitki vastaantullessaan huomauttaa siitä.

Kuitenkin, mulla on sen verran hyvä itsetunto, etten välitä siitä, mitä randomit mulle sanoo. Ja toisaalta arvostan kyllä, kun suoraan sanotaan.
Näinpä siis vaan ajattelin, että eikai kukaan kuvittele, että mä näyttäisin tältä, jos välittäisin muiden mielipiteistä/yrittäisin miellyttää muita. ;)

Jos joku sattuu olemaan Timi-fani, niin tämä postaus saattaa miellyttää, sillä nyt saatte katseltavaksi kuvia tuosta idiootistaläskipallerostani.







Hei, nyt saatte vähän vertailla, ja voitte myös kommentoida, että kumpi "tyyli" sopii mulle paremmin/kummasta tykkäätte enempi :D
TÄMÄ 1.
TÄMÄ 2.




"Muistakaa laittaa viiva eksän päälle" :DDD (matikan opettaja antaa joskus iha hyviä muistisääntöjä)

Toivottavasti tykkäsitte! :)
Kiitos muuten kaikista jo tulleista (ja tulevistakin) kommenteista aivan hirrrmuisesti!
Ja 41 lukijaa, mahtavaa c;

10 kommenttia:

  1. Mä oon Timi fani :33 <3 Hyviä kuvia oot ottanu siitä muute !

    ps. Voi noita nykyajan nuoria kun ei oo minkäänlaisia käytöstapoja..Täytyykin alkaa ite liikkua paistinpannu kädessä kadulla ihan vaan tollasten varalta XD

    VastaaPoista
  2. Veeru - niin muistelinki ;)
    Ja joo, kiitos, mut ei ne kuvat oikein ottanu onnistuakseen, ku toi läskipallero koko ajan oli menossa jonneki XD Mutta kiitos silti kehuista :3♥

    Niinpä, tää nykyajan nuoriso on ihan rappiolla! Ite en kyllä kannata väkivaltaa, mutta jos ois ollu aikaa nii kyllä olisin vähän leipassu (;

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä sä oot just nätti! :) ja noi sun hiukset on jotain niin suloista :') ja en osaa sanoo kumpi noist sopis sulle paremmin, ku molemmat sopii mun mielestä ! :) ja ihana kisu<3

    VastaaPoista
  4. Veera - kiitos tosi paljon! :3 Ihania piristäviä sanoja.
    Ja joo, onhan se söpö, mutta ärsyttävä, ku huutaa ja riehuu kokoaja XD

    VastaaPoista
  5. Henssu - okei, kiitos mielipiteestä :)

    VastaaPoista
  6. jee oon Timi fani, seinät tapetoitu timin kuvilla jee:3 ja oot paras kummalki taval ♥♥♥
    t. marsi (joka harrastaa myöhään kommaamista)

    VastaaPoista
  7. Marsi - nii, aina oot oven takana häiriköimässä!!! Ja haluut Timii silittää D: ;))
    Ja kiitos ihanasta kommentista kultaseni♥♥♥

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)