torstai 31. tammikuuta 2013

Päivän kuulumiset


Heippati!
Tulin nytten kertoilemaan tästä päivästä.

Elikkä menin koululle tekemään psykologian kokeen, ja sen jälkeen pääsinkin jo kotiin. Kotona vähän rentoilin eli siis olin koneella, mutta lauloinpa sitten SingStariakin ihan muiden kiusaksi :D

Ja joo, jossain vaiheessa, en tarkalleen muista milloin, mutta jo ennen laulamista tuli kauhee olo. Ja se jatkui, kellon ollessa 17 yritin jopa nukkua, koska tuntu etten vaan jaksa mitään. Mutta sitten mua häirittiin, nii eipä onnistunu ja lähdettiin Jusun kanssa tallille n. 17.45 aikoihin, koska mulla oli ratsastustunti.

Jenta oli karsinassa taas ylihäplääväinen ja yritti mussuttaa kaikkea mahollista ja mahdotontakin.
Jo ratsastustunnin alussa Jenta painoi kädelle, eikä tuntunut yhtään haluavan mennä niin kuin minä olisin halunnut. Ja koska itselläni oli ollut (henkisesti) voimaton olo jo aiemmin, niin melkeinpä heti kättelyssä luovutin.
Tottakai yritin ratsastaa edes jotenkuten hyvin, mutten saanut itseäni kerättyä, että olisin voinut yrittää paremmin.
Jossain vaiheessa pettymys kasvoi niin suureksi, että oisin halunnut vaan lähtee pois koko tunnilta. Jättää kesken. Kuitenkin pakotin itseni jatkamaan.

Laukassa kaikki meni päin sanonko mitä, ja kerran poni pääs kuskaamaankin mua (ja tätähän ei ole tapahtunut todella pitkään aikaan!). Niin sen vaan huomaa, miten ratsastajan olotila vaikuttaa hevoseen.

No, mutta aina ei voi onnistua, ja joskus lannistuu eikä jaksa edes suuremmin yrittää.


Ja nyt en taas yhtään tiedä missä mennään ton henkilön kaa, jota eilen vahingossa loukkasin. Ainakin itkin sille tänää mun pahaa oloani, ja väiteltiin tapamme mukaisesti taas kaikesta turhasta. Joten nyt jäi kyllä ihan hyvä olo, kun sain puhuttuu sen kanssa. (Vaikkei siitä eilisestä mainittu sanaakaa)
Vaikka tottakai mua vieläkin vähän huolettaa, mutta parempi sentään näin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)