torstai 17. tammikuuta 2013

Estetunti ja muuta löpinää


Heippa!
Mulla on ollu hyvä olo tähänkin asti, ja näillä näkymin jatkuu vaan.
Täytyy kertoo, että cd, jota olin metsästänyt jo Lahdesta ja ties mistä (ja melkein jo menettänyt toivoni koko asian suhteen), löysi tiensä kotiini, ihan paikallisesta cittarista.
Samalla huomasin, että lempisuklaatani (Milka) oli tullut samaan kauppaan.

Enkun tunnilla en jaksanut tehdä esitelmää, vaan olin facebookissa. Matikan tunnin lintsasin ja kiertelin kaupoissa. Ja olin elossa. En jaksanut stressata. Hymyilin.

Tänään kyllä ilmaantui ensimmäinen juttu, joka varmaankin normaalisti olis romauttanut mut, mutta tänään se ei edes tehnyt pahaa.

No jospa siinä oli taas mun hehkutukset tältä kertaa, ja siirrytään hevosteluun.
Näin aluksi voisinkin mainita, että Jenny kävi taas tänään ratsastelemassa Jentalla, kiitos paljon♥
Ja itselläni oli sitten estetunti tänään.

Ajattelin, että olisi kiva mennä nyt jollain muulla kuin Axulla, koska viimeks tuntu vähän siltä etten osaa ratsastaa sillä. Listassa kuitenkin luki, että mulla oli Axu, joten mikäs siinä sitten.
Ja asia ei itseasiassa mua edes harmittanut, mutta epäilin kyllä ennen tuntia, että tuleekohan tästä nyt mitään.

Axu oli kyllä tosi mukava!♥
Saatte videon tässä joku päivä tämänpäiväisestä tunnista. (Seuraavat kaksi tuntia menenkin sitten Jentsiliinillä)

Ja mikä olisikaan parempaa kuin yksi videolaatuinen kuva, ja sitten aiheeseen liittymättömät muinaiset Jentan irtohypytyskuvat? (;
(Irtohypytyskuvat on ottanut Nelli.)

Photobucket



Pieni lihapallero!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)