tiistai 31. heinäkuuta 2012

Viimeinen ratsastustunti...


... Ainakin Helmihaassa Jentalla.
Eli Virpi piti mulle taas tänään tunnin! Ei oltu sovittu mistään, vaan yhtäkkiä se vaan ilmestyi maneesiin ja kysyi, että haluaisinko mä tunnin. No tietenkin!

Olin jo alkulämpät tehny, joten siirryttiin vaan suoraan tekemään tehtäviä. Virpi halus kattoa mun ja Jentan kehitystä.
Ja oltiinhan me kehitytty, kuulemma meni ihan kylmät väreet :D

Laukkaa harjoiteltiin tänään aivan kunnolla. Sitä, että mun pitää istua alhaalla eikä lähteä laukkaamaan ennen sitä hevosta. Tiedostan kyllä ongelman, kun siitä mulle huomautetaan, mutta silti mun oli tosi vaikea korjata sitä. Virpi kuitenkin sitten otti tehtäväkseen hokea "istu alhaalla, nojaa taakse" aivan koko ajan ennen laukkaa.
Niinpä lopulta onnistuikin jo hyvin! (oikeaa laukkaa siis väännettiin, kun se ei nouse niin helposti ja ei varsinkaan jos mä meen eelle)
Tällä kertaa laukattiin puol ympyrää ja puolet mentiin ravissa.

Virpi kehottikin tekemään siirtymisiä, laukassakin, että mun pitäis keskittyä omaan istuntaani koko ajan.
Tunti oli taas oikein antoisa ja olenkin tästä mahdollisuudesta hyvin kiitollinen!♥

Hyppäsin vielä yhden kerran esteen, jossa siis oli estetolpat ja pinkki puomi, jonka takana oli kavaletti tolpat ja sininen puomi. Matala oli kuitenkin.

Poni pääsi nauttimaan vilvoittavasta suihkusta, jonka jälkeen lähti laitumelle.

Huomenna täytyykin herätä jo kello 6 ja rekka tulee 8'lta.












ei ees melkei näy tissit :) Ja Miten nii lihava poni? ;o Hieno hyppy!



Ratsastustuntikuvat on kuvannut Pinja, kiitos siitä. Sain myös tuommoiset kivat korvikset häneltä :3
Estekuva on pysäytetty videosta ja sen otti Jusu.
Tomppa-ponin kuvat otin itse.

5 kommenttia:

  1. En mä käsitä että sä muutat tänne jo HUOMENNA !! (((: sit vaa yhtäkkii tupsahatki tänneppäi, ja silleei :D

    VastaaPoista
  2. Nyt sä oot sit tääl !!! (((: <333 :DD

    VastaaPoista
  3. siis mihin sä lähit ja miks?:o

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)