maanantai 2. heinäkuuta 2012

Avaudun: Hiusongelmia, jälleen.


Mrr.

Nyt oon taas hiusongelmainen. Olisin tilannu lisää tota Special Effectsin pinkkiä, kun sitä kerrankin on paljon nettikaupan varastossa, mutta eiköhän siellä oo joku muuttunut, että nyt pitäis olla jotkut verkkopankkitunnukset voidakseen maksaa tilauksensa!
Ihan sama mistä kaupasta yrität tilata.

No meillähän ei semmosia ole, eikä tule olemaankaan -.-'
... Satuin löytää yhen kampaamon, näin tulevaisuutta ajatellen, joka värjäis Elumen värillä, vaikkapa pinkiksi, mutta hintaa oli sitten sen 140€. Ja mun pitäis ite maksaa, eikä ole edes samalla paikkakunnalla.

Toisaalta vois värjätä Directionsilla, kun sitä kuitenkin saa ihan suomestakin ja vissiin jostain kaupoistakin, niin ei netistä tilaaminen ois sit se ongelma. Mutta Directionsit on pienemmässä purkissa ja kestää vähemmän aikaa päässä kuin mitä tää special effects.

Mun hiukset on kyllä jo nyt niin kamalat, että en haluu ees välttis tietää, miltä ne näyttää elokuussa. Kun mulla tosiaan on vaan yks purkki sitä SE'ä jäljellä. Ja mä haluun pinkit sit ku meen kouluun taas.

Ja muutenkin pinkki on se hiusväri, jossa mä tunnen olevani oma itseni. Ettei tarvi kattoo peiliin ja vihata näkemäänsä. Vihata omia hiuksiaan.
Se on niin ärsyttävää, jos joutuu olemaan semmosilla hiuksilla, joista ei pidä.

Mä en oikein tiedä mitä mä tekisin. En kyllä oo löytäny Directionsilta sopivaa sävyäkään. Tosin D'n eri värejä voi sekotella keskenään, jotta saa ainutlaatuisen ja just oman värin. Mä en kyllä jaksais ees hommata sataa eri purkkia ja toivoa, että niiden sekotuksesta tulis sopiva väri.

Aargh. Ärsyttävää, miks on ees keksitty jotkut hiusvärit ja netistä tilaaminen ja kaikki! Jos kaikilla olis vaan oman väriset hiukset, ni eipä olis paljoo aihetta kateuteen. Tai no vois ollakin, mutta sille ei sit mahtais mitään.
Kun nyt sit ärsyttää, et joillain on pinkit hiukset ja itellä ei oo sen takia, ettei oo niitä verkkopankkitunnuksia. Ei varmaan ois kovin iso asia hommata semmosia.
Mut se nyt ei oo musta kiinni, koska äiskän luottokortillahan niitä juttuja tilataan.
Voi kyllä olla, että jää nettitilaukset ihan kokonaan.. D: kyllä ärsyttää.

Niin, mitä siis tehdä. Kun haluaa olla pinkkipäinen, haluaa värin, joka kestää eikä lähe ihan heti muutamassa pesussa pois. Ja sit kun pitäis vielä saadakin se väri ja jos ei netistä voi tilata. Ja jos ei halua maksaa niin paljoa. Ja vähintäänkin haluaa värjäyksen sitten samalla paikkakunnalla.

Vai pitääkö vaan alistua kohtaloon, tyytyä osaansa, olla Anja ja kärsiä ällöttävien hiuksien kanssa? Joku toinen väri siis suoraan sanoen.

Mutta kun mä en halua olla tavallinen. Siis joku massatuotanto blondi/brune tai mustahiuksinenkaan. Tai punanen. Mä haluan olla vaan pinkki. Erottua joukosta ja ennnekaikkea tuntea oloni itsevarmaksi ja hyväksi hiusteni kanssa.

Oon siis aivan umpikujassa ja en jaksa D: !

Joo, hirveet valitukset taas tässä ja maailman suurin ongelma jne, mutta kärsikää.

Joku ystävällinen nyt suostuttelee äiskänsä tilaamaan mulle 100 purkkia SE'ä, niin riittää hetkeks ja sit oon happy ja ehkä jossain vaiheessa kaipaan vaihtelua ja valitsen jonkun toisen, vaikkapa ihan markettivärin ja tunnen oloni hyväksi siinä, mutta nyt ei vielä oo sen aika.

2 kommenttia:

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)