sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Pahalta piilossa ollaan

Hallouta :) Ei mulla oikeestaan mitään erikoista ole kerrottavana, tänään käytiin koko porukalla Näkötornilla, vähän jäätys jalat, mutta ei se mitään, mä pidän yhdessä olosta<3

Sitten oon lukenu filosofian kokeeseen; eilen 50 sivuu ja tänään jtn 70... Vielä on aika paljon jäljellä! Tosin en mä ees muista mitään, paitsi että Aristoteles meni Lesbokselle, mutta sitä ei taideta kokeessa edes kysyä.

Ja löysin mun huoneesta 119,50€ ja se mun entinen kännykkä (siis joka putos vessanpönttöön) maksoi 119€ eli saisin näil rahoil uuen sellasen ja jäis viel 50 senttiäkin! ;)

Lisäks Ida soitti mulle tnä <3 Tosin toi mun kännykkä (siis nyt mul on joku paska vanha) ei kylläkään viittinyt soida, joten huomasin sen vasta hetken kuluttua ja soitin sitten takasin. Siinä puhuttiin aika paljon ja tuli naurettua, puhuttua syvällisempiä ja muisteltua vanhoja.
Musta oli ihanaa, ku kerranki joku soitti mulle!
Tosin tais mennä aika paljon saldoo multa, koska nyt mul on vaa 10,88€ Tol nyt sit täytyy kestää ainaki viel hetki.. Viikko, pari.. Kuka tietää.

nätein♥


Viljelen nyt näit Vannin♥ kuvia tääl :P Molemmat kuvat siis vuodelta 2007.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)