perjantai 11. marraskuuta 2011

Kona mintti kolen ontti kohma tyntti!

Hallou ;) Otsikko siis mun, Latten ja Jusun yhteistyötä (;
Olin siis tallilla ja menin Aatulla :) Virpi piti tunnin.

Aiheena oli pohkeenväistöt. Tehtiin ekaks jostain kirjaimesta keskiväliin, jossa vaihettiin väistätys suunta. Sama tehtiin käynnissä ja ravissa. Lopuksi sillain, että väistön jälkeen nostettiin laukka.
Siinä vasemmassa kierroksessa Aatu taas vähän lähti laukassa, mutta ei mitenkään pahemmin, kuhan meinattiin törmätä Vanniin :DD
Mutta juu, musta tuntui että tunti meni aika hyvin!
Ja Jusu tippu sieltä katsomosta johonki maneesin lattialle makaamaan ja kaikki nauro sille, onneks oli kypärä päässä (; XD

Ja tunnin jälkeen meni taas perinteisesti aika kovaa ;) Me ollaan muuten (minä & Latte) Merjan toiset, paremmat lapset ;DD !

Niin, ja kun piti häipyy tallilta,niin tietenkin mä olin kadottanut mun mopen avaimet , jotka sitten löysin mun taskusta, kunhan olin ensin penkonut kaikki muut paikat. Päästiin sitten lähtee kotiin, ja kotona huomasin, että oon kadottanut Jusun kameran, jonka sisällä on mun muistikortti. Just näin!

Ps. Minä ja Latte ollaan yhdyspersoona ja Eve on meijän paraskaveri ;)

sori, muttei oo muuta, ku se muistari meni kamin mukana :P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)