torstai 3. marraskuuta 2011

Puheesi tekee musta kuuluisan

Heii :) Obsi olikin jo tänään paremmassa kunnossa, toivotaan että on nyt sitten kokonaan oma itsensä.
Ja meikä menee huomenna ratsastustunnille! ^^ Toivoinkin Vannia tai Ladya, ja Pinja kertoi, että listassa oli lukenu Jenni - Vanni/Lady , nyt toivotaan että saan jommankumman, ja että Salla päättää kumman, koska mä en osaa päättää :DD

Koulussa ei sitten mitään suurempia tapahtunut, oli todella hauskaa kylläkin! Paljon naurua siis ja hyviä juttuja. Ainiin joo, Latte on mun tulevan lapsen uus isä ja Eeva saa olla kummi! ^^
Tää juttu siis tuli siitä, kun mulla oli selkä ja alavatsa ihan hirveen kipee ja sit ku vaakaki näytti enemmän ku viimeks, ni päättelin sitten näin hianosti :'DD

Kiva kun meidän entinen matikan opettaja tuli siihen mun viereen seisomaan (mä istuin) sit mä vaan täysii huusin jtn "Voi vittu!" ja katoin viereeni ja mietin sillai, et 'onks Latten kengät vaihtunu' , no sit katon ylös ja nään, että se olikin vanha tuttu, no ei se mitään, se vaan jtn naureskeli ^^

Varoitus; Alla on kuvia minusta, eli jos sua inhottaa katella mun pärstää, niin eikannata selaa alemmas ;)






Kysy rohkeasti mitä vain!! ;)

Ja hyvät ihmiset, painakaa sitä Luin-nappulaa, jos mahdollista, kun olette lukeneet. :)
Saa myös kommentoida.

2 kommenttia:

  1. no nyt on painettu luin nappulaa, kaikki pelästy et nyt on pakko painaa :'DD
    t. marsi
    ps. oot tosi nätti nois kuvis ♥

    VastaaPoista
  2. niinpä, hyvä vaan:) !
    Kiitos Marsipsi♥ ^^

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)