keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Minä oon Mauri ja minä oon mies

Hello. Tänään sitte oli aika ärsytys päivä (ainakin alussa) koululla, ku ei edistytty kuviksessakaan melkein, ni seki alkos ottaa päähän, niin että tuli sitä sitte vähän huudettua Marsille, jolla ei sitten itselläkään ollut kovin mukavaa. Latte taas tyytyi olemaan hiljaa. :D
Kyllä se tunnelma siitä sitten pikkuhiljaa nousi, ja oli varmaan huipussaan yhellä ulkovälkällä millä puhuimme Naimisesta, naimisiin menosta, häistä, oluen panemisesta :'D ja vähän muustakin tuollaisesta mukavasta :'DD
Eevan kanssa on tullut parina päivänä juteltua aika paljonkin ^^ Ja liityin peikkokerhoonkin, kun ruotsin opettajamme kutsui mua eilen Peikkotytöksi ;)


Ja sitten vähän huonompiin kuulumisiin, sillä Obsirassu on kipee :( se ei oo syöny kahteen päivään, ja hoipertelee kävellessään.. Jos ylipäänsä jaksaa kävellä, kun se vaan nukkuu tyynyllään..
Tosiaan, lähtee silloin hoipertelemaan pois, jos sille yrittää tarjota ruokaa. Yleensä se hotkii lihakastikkeen innoissaan, mutta tänään se käänsi päänsä pois ja lähti muualle, kun yritimme tarjota sitä hänelle. Voi pientä, mikähän sillä on?


2 kommenttia:

  1. voi ei ! mikä obsulla voi olla?:( onks se sit syönny jotain sellasta mitä se ei ois saanu ja nyt on kipeenä? toivottavasti obsu parantuu! <3

    VastaaPoista
  2. en tiiä.. Mutta onneks oli tänään jo paremmassa kunnossa!! :D

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)