maanantai 7. marraskuuta 2011

Mä lähen nyt, en jaksa enää uhkailla

Hallou :) Tänään oonkin sitten vaihteeks ollut hyvällä päällä (kiitos sille yhelle♥).

Ja tuota, koulun jälkeen meninkin kauppaan ft. Marsi ja sit mä lähin tallille.
Hain Aatun, se tuli mielellään ^^ Vein sen pesupaikalle, jossa aloin harjata sitä, kunnes Eve tuli Zamun kanssa ja mä siirryin kengityspaikalle.
Laitoinkin Aatulle tällä kertaa gramaanit. Aatu oli rauhallinen alkukäynneissä ja myös kun rupesin tekemään voltteja ja pysähdyksiä. Toimi hyvin myös takaosakäännöksissä!
Gramaanit ei kuitenkaan oo ihan se mun juttu :'DD

Laukatkin meni hianosti <3
Olin kyllä ylpee Aatusta! :3

Ja nyt saatte kaks vanhaa kuvaa :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)