lauantai 5. marraskuuta 2011

Unohdus satuttaa, mutta muistot ne murhaa

Hellou :) Aluksi ei ollut tarkoitus tulla tänne kirjoittelemaan, kun mitään ihmeellistä ei ollut tapahtunut, mutta nyt sitten tulin tänne kirjottelemaan siitä, kun olin suihkussa ja Maija oli siinä viereisessä suihkussa.

No aluks meni ihan normaalisti, mutta yhtäkkiä kuuluukin sellanen pamahdus, kun Maija pamahtaa päin sitä meijän välissä olevaa lasiseinää, no mä siinä ihmettelen, ja kohta huomaan että Maija makaa siinä maassa, sit mä et "Maija?" ja se "Mitä?" ja nousee siitä. Sit mä, et "Mitä sä teit?" ja se "Kaaduin.."
Sitten jatketaan hiusten pesua ja kohta kuuluu taas sellai pamahdus, tällä kertaa vähän kauempaa, kun se tömähtää siihen toisella puolella olevaan lasiseinään. Mä katon sit, et mitä käy ja nään että se nojaa siihen seinään, no yhtäkkiä sen silmät muljahtaa sillai ylös ja se valahtaa siihen lattialle makaamaan, niin että sen niskat on taittuneena sitä seinää vasten. Sitten mä taas, et "Maija?!!" "Maija!!"
Ja sitten mulle iskee paniikki. Mä mietin siinä puolen sekunnin ajan, et mitä tekisin, enkä nyt muista että sammutinko sen Maijan suihkun vai en, mutta sit nappasin mun pyyhkeen ja huusin täysii "ÄITIII! Tuu äkkiä, Maija tais pyörtyy!" sitten äiskä tulee sieltä ja Maija on just noussu.
Mä tärisin viel sen jälkeen ihan sika kauan.

Ja hyi, ette arvaa kuinka Maija näytti ihan riivatulta!! Ja mä oon nyt ihan varma, että se murhaa mut yöllä, koska se on riivattu. :O





Mikä tämä on? :D

4 kommenttia:

  1. Oij Timppa näyttää nii pieneltä tossa maton päällä, tui :3

    VastaaPoista
  2. ei näytä pieneltä, vaan läskiltä :DD

    VastaaPoista
  3. hui miten pelottavaa noi suihkujutut o.O mut hauska matto, se sopii sulle [: ja söpö Timi:3
    t. marsi

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)