perjantai 4. marraskuuta 2011

"Koulumaailmaan homojen ja vittujen keskelle"

Hallouta :) Otsikko siis kuultiin uskonnon opettajamme suusta tässä yks päivä :D
Koulussa me katottiin The Eye-niminen leffa, jonka piti olla kauhuleffa, mutta mun mielestä siinä ei ollut mitään mikä oikeuttaisi sen käyttämään kauhuleffa nimitystä :D

Ja leffan jälkeen lähdettiin Latten kanssa kaupan kautta tallille! Mä menin Ladylla ja Laura Aatulla, molemmat oli jo tunnilla, joten mentiinkin maneesiin.
No se kello 16 tunti ei oikein sujunut, ja Sallakin oli siinä sitten aika epätoivoisen hermostunut, kun ratsastajat eivät suoriutuneet edes helpoista tehtävistä, no joskus vain käy niin.
Salomo, Elina ja äiskä tulivat sitten sinne ja Salomo luuli Lissua lelukoiraks :'))
Niina meni sitten Aatulla, ja olenkin aina sanonut ettei ne oikein sovi yhteen, ja laukassa Niina ekana tokaisi, että "Apua mä taidan tippua!" ja toisella kierroksella häneltä lähti jalustimet ja hän meinasi tippua (Y) No, kyllä sekin selässä lopulta pysyi.

Oman tunnin aiheena oli takaosakäännökset, jotka sujuivatkin melkein hyvin ^^
En ollut ratsastanut Ladylla ainakaan vuoteen, ja yllätyinkin kun heti ensimmäisessä laukannostossa poni pukitti ja mä makasin sitten melkein kaulalla :'DD

Poni tuntui kyllä todella pieneltä, onhan sillä säkää n.120cm, kun itse olen tottunut menemään 155-165cm korkeilla hevosilla :DD
Oli kyllä todellakin mukavaa mennä tällä pikku pontuksella, toivottavasti joku kerta uudestaan!

Tunnin jälkeen Lattella ja mulla oli tietysti omaa kivaa (+ Even ja Merjankin kaa).
Ja Salomo pääsee toteuttamaan unelmaansa eli ratsastamaan Tompalla keskiviikkona! ^^
Odotan jo kauhulla X)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)