keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Erikoispostaus; Marsin käsialaa



Hallou, elikkä jos ette jo otsikosta tajunneet, niin Marsi satuilee teille tänää :)

Hei olen marsi xD joo emmä nyt tiijä mitä mä tähän raapustelen mutta yritetäään nyt kuitenkin jotain. Eli mää oon nyt tääl Pandal kuten jo varmaan tajusitte  :'DDD me käytiin yöllä kaupassa no okei se oli ilta mut kuiteski ja sit me syötii jäätelöä keskellä talvea D: asiasta kukkaruukkuun, Obsi on pieni ja suloinen :3 samoin on Timikin ja nyt toi Panda höpäjää tuol jtn ruotsia Timille xD voitteki sitten järkyttyä hirveistä kuvista joita tähän postaukseen laitetaan ;P huomenna me mennään Hesaan, jeee [: ps. ei paljoo hesalaisten meininki kiinnosta.!! Panda käskee mua kertoilemaan jtn tylsyyksiä mun elämästä mutten voi kirjottaa niitä tähän koska tää on Pandan blogi ja sitä paitsi ei ketään kiinnnosta tyhmän pienen Marsin elämä (; ette voi arvata kuinka monta kertaa oon kirjottanu kaiken ihan väärin jo, jos en korjais mtn virheitä ni ette sais mtn selvää xD joo mä oon tääällä Pandalla siis ja on mukavaa hoho :3 ennole kännissä vaikka PAnda sano etttä joku niin luuleeeki.!! ei jaksa enää korjaillla kirjotuserheitä. anteeeeksi jaaritteluni muttaku joo heihei xD

NYT VOITTE JÄRKYTTYÄ.!!!!!!!!!!!!!!
Marsi on peruna
Marsi söpöilee :3 TUI




Marsi kirjoittaa keskittyneesti.


PS. Oikea postaus tulee joskus sadan vuoden päästä ~Panda

3 kommenttia:

  1. Tekstin fontti on vähän sellaista ettei siitä saa selvää. Muuten ihan sikakiva blogi!! :)

    VastaaPoista
  2. Anteeksi nyt se muuttu selväks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyvä että nyt sitten selkis ja kiitos! :)

      Poista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)