torstai 23. helmikuuta 2012

"Onks sulla liimaa päässä?!"

Heipsiis :) (en muista otsikon syntyä, kun on niin vanha, mutta joku on mulle ilmeisesti noin sanonut)

Tänään oli mukavaa, kun sai nukkua pitkään, koska koulu alkoi vasta kello 11 jälkeen. Liikkatunnit oli tosi hauskoja (; Niin ja päästiin jo 15.20 vaikka oikeesti ois loppunu 15.45. Lähdettiin sitten tallille Latten kanssa.

Jenta oli nätisti, kun harjasin sitä. Sitten varustettiin poni ja lähdettiin maneesiin. Mä ratsastin ekana käyntiä ja ravia ja sitten huomasin etten ollutkaan kysynyt Lattelta, että haluaisko se ratsastaa.. Tuntu vaan niin tyhmältä, että se joutuis vaan kattoo kun mä ridaan, joten siis päästin sen sitten selkään.
Lumet vähän tipahteli maneesin katolta, ja poni sai aina jonkinmoisen sätkyn, kumma kyllä Latten ratsastaessa poni ei välittänyt putoilevista lumista, HMM.
Nätistihän tuo kulki, musta vaan tuntui ettei mennyt niin hyvin kuin joskus. En oikein saanut sitä kulkemaan kuten olisin halunnut, ehkä se ei voinut keskittyä, kun oli traumatisoitunut lumen aiheuttamasta metelistä.
Tosin Lattella poni näytti kulkevan nätisti. Ehkä mulla vaan oli jotain pielessä ratsastuksessani, no aina ei voi voittaa.
Lattehan sillä sitten laukkasikin, poni meni suhtnätisti, mitä nyt kerran(?) yritti vaihtaa suuntaa omin lupinensa. Kerran myöskin teki jonkinmoisen pukin.

Jokatapauksessa poni oli hieno, eikä edes hoitaessa yrittänyt uhitella.

+++Melkein 7 kuukautta ja mä oon vihdoin päästänyt irti




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)