keskiviikko 15. helmikuuta 2012

"Näkyyks mun tissit?" -- "Näkyy."

Heijjeei :)
Otsikon ekan osan kysyin minä ja vastauksen antoi Eeva♥. Se oli niin koomista, kun Eevulla oli ihan sellai asiallinen ja jotenkin jämäkkä ei mitenkään normaalista poikkeava ääni.

Olin tänään ratsastamassa Jentalla, mentiin maneesissa. Yritin tänään vähän enemmän saada Jentaa menemään muodossa ja voin sanoa, että se onnistui hetkittäin aikas hyvin. Kyllä tässä vielä on pitkä matka kouluratsuksi, mutta enhän mä siitä välitä. Mä mieluusti ratsastelen myös omaksi ilokseni, ilman mitään hikitreeniä.
Tänään kyllä tuli aivan hirveä hiki, vaikka ratsastinkin vain jotain 50 minuuttia (muistakaa miinustaa siitä ainakin 20 minuuttia vapainohjin menemiseen). Kyllä huomaa, että heti kun alkaa "ratsastamaan" (vaatimaan hevoselta vähän enemmän kuin ennen) niin siinä joutuu hikoilemaan.
Olin kyllä tyytyväinen Jentaan.

Laukattiin myös, mutta sillä ei tuntunut olevan tällä kertaa niin paljoa energiaa, joten laukkaa piti kokoajan vahtia, ettei tiputtaisi raville.
Laukassa en yleensä mitään erikoisempaa tee, kunhan vetelen ympäri maneesia. Tällä kertaa sain sen menemään myös ympyrällä :3

Taisi ponilla kuitenkin olla vähän äksyily päivä tänään, kun karsinassakin yritti potkia O.o eiköhän se siitä!
Sitäpaitsi vaikeuksien kautta voittoon on hyvä tie.


Ja näin btw oon tajunnu, että olen ristiriitainen. Toisaalta mä haluaisin olla niin pieni, että te kaikki voisitte nähdä mun läpi, niin pieni, että voisin tuntea auringonsäteen menevän lävitseni. Niin pieni, että voisin särkyä kuin lasista tehty koriste-esine.
Mutta toisaalta, se olisi ällöttävää. En osaa päättää! O.o :)

HUOM! varoitus pärstäkuva alla.





2 kommenttia:

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)