perjantai 24. helmikuuta 2012

Jamer leto dänmei kasra tiäi


Hallou :) ei, otsikko ei ole siansaksaa, vaan salainen viesti, jonka tänään toimitimme myös äiskällemme ;) (minä & Latte siis, tallilla olevalle äiskälle).

Päästiin siis koulusta kahdelta ja ajettiin tallille, siellä sitten Jenta oli mussuttamassa heinää pää nuokuksissa, oli niin söpöä, kun se aluksi vaan kaikessa yksinäisydessään korvat sivulla mussutti, kun ei ollut mua huomannut, sitten sanoin "Missä poni?" ja poni nosti päänsä välittömästi ylös ja katsoi mua korvat hörössä, tui :3

Alettiin harjata ponia ja laittaa sille varusteita. Latte sai taluttaa Jempun maneesiin, koska mua laiskotti. Mä ratsastin ekana, tein mukamas kiemuraa, mutta ei ne tiet nyt niin täsmällisiä ollut.
Jenta meni nätisti, paremmin kuin eilen.

Ennen laukannostoa herättelin ponia ja se nostikin laukan helposti. Laukkasin maneesia ympäri, sen kummia tekemättä. Oikeassa kierroksessa olin vielä selittämässä jotain juttua Lattelle, ja kerkesin vasta miettiä laukan nostamista, kun poni olikin jo laukassa :D !
Oli innokas laukkaamaan.

Menin taas aika paljon ravia ja käyntiä ja vähemmän sitten laukkaa, kun huomasin että olin ratsastanut jo ties kuinka kauan ja Lattenkin piti keretä ratsastamaan. Latte meni ympyrällä ja kävi kaikki askellajit läpi, Jenta yritti taas vaihtaa suuntaa oma toimisesti, mutta kyllähän se silti hyvin meni.

Tämän jälkeen autoin Lattea Veikon valmiiksi laittamisessa (tai no vaan harjasin) ja sitten laitoin Aatulle varusteet. Lähdin kuvaamaan Latten tuntia :)
Heidän tuntinsa jälkeen sähläsimme perheen kanssa tallin käytävällä ja pukuhuoneessa. Oli taaskin hauskaa :)

Laitan teille nyt lyhyen ja vähän köyhänkin videon, jossa on materiaalia eiliseltä jne.


2 kommenttia:

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)