lauantai 7. huhtikuuta 2012

Kannabisveikkonen kadoksissa!


Heii. Otsikko tuli siis siitä, kun minä & Eve etsittiin Merjaa ja luultiin (..tai tiedettiin), että se on polttelemassa Kannabista Virpin ja Sallan kanssa :D
Mutta ei se sitten ollutkaan siellä vaan oli jo karannut lenkille Lissun kanssa.

Menin siis tallille jotain 15 aikoihin, ensin käytiin postissa hakemassa Hööksin paketti, jee!
Tallilla olikin jo Eve ja Merja, jotka olivat jo hieman harjanneet Jempukkaa.

Otin sitten Jentsin kengityspaikalle ja äiskä alkoi leikkaamaan sen harjaa. Merja piti muovipussia, Eve lagitti, mä  pätkin porkkanaa.. Tosin meinasin oksentaa ainakin kolme kertaa, kun piti purasta se porkkana pienemmäks palasiks :S Yökin siinä sitten ja Eve oli, että "Toi oksentaa!!" , no en kyllä ihan oksentanut, vaikka lähellä olikin. Ois varmaan Salla tykännyt, kun olis talliin tullut ja oksennukset vaan olis lattialla ollut.
No saman takia en voi myöskään muita vihanneksia syödä..

Saatiin sitten Jentan harja leikattua ja äiskä lähti hetken päästä kotiin. Minä ja Eve harjattiin Jenta, vaihdettiin sille satulahuopa, testattiin uutta riimua, vaihdettiin suitsiin ohjat ja etsittiin sitä kannabismerjaa :D

Jonkin ajan päästä lähdettiin sitten maneesiin, oli taas Even vuoro ratsastaa, kun eilen jäi vähän kesken. Evellä ja Jentalla sujui tosi hyvin! Laukkaa ei olisi poni meinannut nostaa, mutta Eve sitkeästi yritti ja vihdoin he laukkasivatkin jo hienosti. Poni kyllä oli ihmeen rauhallinen, mulla se aina kyllä kiihtyy kummasti!

Ratsastuksen jälkeen poni talliin ja normaalit poninhoito operaatiot + sitten paasasin Evelle pukkarissa yhdestä asiasta tai no paristakin.. ja olin just jotain et "VITTU se..." ja sit äiskä tulee sieltä, että "Täälläks sä paasaat?" Olin vähän et O.o , ku eihän se tiedä että mä kiroilen.. tai en mä ees usein kiroile. ;)

Oli kyllä mahtavaa, kiitos Evelle ja Merjalle!♥♥♥


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 kommenttia:

  1. Ihana satulahuopa ja riimu! :) Sopii hyvin jentalle. (:

    VastaaPoista
  2. Niin sopii, molemmat!
    Aaah, mä olen aina halunnut tietää, miltä näyttää tuo kinder maxi, kun kaikki siitä puhuvat! :DDD Heheh XD, mut kiva postaus taas :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)