maanantai 30. huhtikuuta 2012

It's sick but it makes me feel better


Heyy kaikille. :)

Olin tässä viikonloppuna ulkoiluttamassa Timppaa ja saatte kuvia sitten siitä. Lisäksi lisäsin tonne blogin aivan alareunaan laskurin, josta näkee kauanko Jenta ja mä ollaan oltu yhdessä :) En tiedä kiinnostaako se ketään, tai jaksaako kukaan edes ikinä kelata sinne asti, mutta mun mielestä se on kiva juttu.




Toi varjo! :D






Jajoo, tänään koulussa oli siis Ruusunpäivä, joka on jokavuotinen tapahtuma. Silloin pitää pukeutua jonkin teeman mukaisesti, minkä koko luokka on yhdessä päättänyt. Meidän teema oli alkuasukkaat, mutta mun panostus ei tänäkään vuonna ollut mitään maailman parasta :D Hauskaa oli silti ja se on kai pääasia. 
Eipä mulla muuta, tänään on ollut todella tylsää ja se on ahistanu mua. Ja kaikki muutokset (niistä puhuminen) mitä on mahdollisesti tulossa. Ne pelottaa mua, mutta koetan olla ajattelematta. 








Taidanpa lisätä uuden kyselyn vihdoin :)

2 kommenttia:

  1. Ootte kyllä ihan alkuasukkaiden näkösii XD
    Ja mä ainakin jaksan seurata päivyriä :)
    Olipa Timppa nätti kisuli :3
    Ei kai tässä muuta...

    VastaaPoista
  2. Wilma - kiitos! :) hyvä kuulla.

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)