perjantai 27. tammikuuta 2012

Se on aivan sama hetero vai homo

Hellou :) Kuten olettekin jo kaikki varmasti huomanneet; mun otsikot ei yleensä liity asiaan mitenkään, kuten ei tässäkään tapauksessa, sillä en tullut tänne paasaamaan seksuaalisestasuuntautumisesta.

Torstai juoksutin Jentan. Aluksi ei oikein ollut innoissaan, ravasi kyllä hyvin, mutta laukka ei meinannut nousta. Pienen alkulämmittelyn jälkeen poni innostui myös laukkaamaan ja heitteli komeita pukkeja.
Tällä kertaa poni siis toimi hyvin, johtuikohan mahdollisesti siitä, että löysin sen juoksutusraipan, jonka avulla pystyin selkeästi näyttämään mitä ponin halusin tekevän.
Lopuksi Jusu sai mennä loppukäynnit minun talutuksessa. Poni oli todella hiano♥ 








Perjantai oli siis psykan koe, josta päästiinkin sitten aikaisin. Lähdettiinkin tekemään kaikkea kiellettyä (;
Mutta skipataan nyt ne ja mennään suoraan talleiluun. 
Latte sai siis ratsastaa Jentalla ihan kunnolla. Ei se meinannu ku pari kertaa sieltä tippua, ponin vaihtaessa yllättäen suuntaa. Kyllä niillä hyvin meni :3
Minä kävin vielä vähän ravailemassa ja lähtipä poni laukkaankin, tosin tällä kertaa hidasti, kun pyysin. 
Oli myös Merjan♥, rakkaan äitimme 49-v synttärit! Teimme hänelle hienon kortin :)









4 kommenttia:

  1. Toi meiän kortti on kyllä paras <3 ;) Pöllin pari kuvaa mun blogii jos et kovasti loukkaannu :D Ja kyllä, muistan että kuvaajalle rispektii ;)

    VastaaPoista
  2. eijjeij kortti on tosi hyvä, MINÄ olen paras ;)
    Jep, ihan vapaasti ja hyvääääh (;

    VastaaPoista
  3. hiano kortti :'DD
    t. marsi (:

    VastaaPoista
  4. hieno kortti kieltämättä! :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)