lauantai 28. tammikuuta 2012

"Kaikki paikat oli ihan jäässä! Kädet, silmät, munat.. Eiku siis.."

Hallou :)
Otsikko kuultiin Jusun suusta, kun hän selitti iskälle XD Ounou.

Noniin, olin sitten tänään ratsastamassa Jentalla♥
Aluksi poni tuntui aika mukavan hiljaiskäyntiseltä, mutta sitten parin kierroksen jälkeen se saikin taas poweria jajaja lähti reippaampaa. Siinä sitten ravailin ja tein aina kaartoja kentän poikki --> en toki meinannut tippuakkaan ku pari kertaa, kun päätti neiti itse lähteä toiseen suuntaan ;)
Innostuipa se sitten siitä ravista nostamaan laukankin ihan omatoimisesti, mutta en jaksanut välittää vaan annoin sen laukata siinä sitten ihan vaan pari kierrosta.

Jusu valittelikin jäätyvänsä, joten toiseen kierrokseen ravailin hieman ja laukkasin vähän. Tosin on toi vasen kierros vaikeampi, kun niin kovasti houkuttaisi lähteä kentältä pois. Ei se oo niin helppo kääntää.
Aina vaan meinas vasemmassa lähtee sinne portille eikä kuunnellut, mutta kun käänsin sen aitaa päin niin se jossain vaiheessa pysähtyi :DD

Mutta juu, mun mielestä poni meni aika kivasti tai siis no mä sain pidettyä sen ihan ok siellä missä pitikin..
Kyllä tää vielä töitä teettää. Paljon. Ehkä siitä selvitään. Pakko se on.
On kyllä kaikesta huolimatta ihan HIRRRVEEN ihana poni♥





tää on ihan...

... yleistä meillä :)





Ainiin, te voitte ihan vapaasti haukkua mua, mutta älkää haukkuko mun ponia. Sillä mua ei paskan vertaa kiinnosta teidän paskat mielipiteet, joita esitätte anonyymeinä ja ilman perusteluita.
Että tehkää nyt kaikille palvelus ja haistatte paskaa ja vedätte ittenne hirteen. Vaihtoehtoisesti voitte tietenkin lakata tunkemasta tyhmiä Jentan aliarvostamis puheitanne mun formspringiin.
++ Turha valittaa, että mua kiinnostais koska tein tän tekstinkin; ei mua ei kiinnosta, joten en jaksa katella semmosta paskanjauhantaa, joten ilmoitin sitten tässä, että voitte pitää turpanne kiinni.

Joo, suomessa on sananvapaus.
Mukavat kommentit (tai epämukavat, joissa ei kuitenkaan haukuta Jentaa) ja kyselyt voitte edelleen laittaa kommenttilootaan tai formspringiin :)

7 kommenttia:

  1. Ärsyttää tollaset haukkujat. Kateellisia vain, kun ei itsellään omaa hevosta/ponia. (: Hyvä vaan ettet välitä heistä!

    VastaaPoista
  2. Jep, varsinkin kun eivät edes kantaansa perustele! Eikä tietenkään uskalla asioita omalla nimellään sanoa.
    Niin, pakko vaan olla välittämättä ei siitä muuten selviä :D

    VastaaPoista
  3. Siis miten Jentaa on muka haukuttu?

    VastaaPoista
  4. Nojaa sinänsä ei ole VIELÄ haukuttu, mutta sanottu pyöreäksi ja että oikeasti sen olisi kuulunut maksaa paljon vähemmän --> aliarvostamispuheita, joita ei edes perustella. Näin ollen puutuin asiaan jo ennen kuin se suurenee. Ennalta ehkäisyä nääs (;

    VastaaPoista
  5. Mäki sanon aina Jentaa pyöreeks ja palloks :DD No siis ihan kaikella rakkaudella vaan <3 Kyllä mä aina kutsun Emmaaki läskiks vaikka se on sopivasti lihava XD Oho ei tainnu kauheesti liittyy asiaan :PP

    VastaaPoista
  6. sehän se juju onkin; kyllä tollai "hellästi, kaikella rakkaudella" saa sanoa, mutta ei tuolla sävyllä kun mulle on sanottu. Tai sit pitäis ainakin olla ne perustelut..
    Kyllähän itekin kutsun Timiä läskiks :)

    VastaaPoista
  7. mäki aina sanon kallea läskiks :'D
    t. marsi joka hourailee melkeen asiaan epäliittyviä juttuja

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)