lauantai 7. tammikuuta 2012

Lempipaikkani (Toivepostaus)

Hallouta ;)
Toteutanpa tänään sitten tämän toivepostauksen.

Minulla on monia lempipaikkoja, mutta tässä esittelen mummolan.




Tässä on mun huoneeni, yleensä se on siistimpi, mutta tältä se näyttää kun mä oon mummolassa ;)
Huone on mun mielestä oikein mukava ja kodikas, rakastan noita sinisiä vaatekaappeja joissa on ihanat tähdenmuotoiset ovennupit.
Noita ikkunoita mä vaan kammoon. Ne on isoja, ne on aika lähellä sänkyä ja niitä on kaks. Onneks sentään niissä on noi sälekaihtimet, jotka sitten hyvin pelokkaasti uskaltaudun sulkemaan.
Pelkään myöskin mennä huoneeseen, kun siellä ei ole valoja.



Tuo taas on olohuone. Se on ihana, siellä on niin hyvä tunnelma. Suurimman osan ajastani (mummolassa siis) taidan viettää olohuoneessa. Ainakin illat kuluvat yhdessä telkkaria katsellessa.
Takkaa lämmitetään joka päivä (ainakin talvella) ja se luo mukavaa tunnelmaa.
Tuo musta keikkuva tuoli on mummin oma, mutta istun siinä aina, kun mummi on jossain muualla :D



Keittiö. Sielläkin tulee vietettyä aikaa, kun autan mummia kokkaamisessa. Lisäksi keittiö on mukavan pieni olematta kuitenkaan liian pieni.
Kuitenkin pelkään jäädä keittiöön yksin syömään pimeällä. Se johtuu aika paljon tuosta ikkunasta..



Tuota käytävää pitkin pitää kulkea päästäkseen mun huoneeseen tai tuohon alemmassa kuvassa olevaan huoneeseen. Mun huone on siis tuolla kun mennään oikeanpuolimmaisesta ovesta sisään.
Kammoan tota käytävää ihan hirveästi, siinä ei yleensä pidetä valoja.

Toi huone taas on Jessen entinen huone, nykyään se on täynnä pahvilaatikoita ja onhan siellä muutakin roinaa.




Ekana on siis kodinhoitohuone ja pukuhuone. Se on ihan mukava paikka, siellä yleensä meikkaan, jos on tarvis.

Sitten onkin kuva suihkunurkkauksesta. Mun mielestä noi seinät on upeet! Mä kyllä pelkään ihan sikana käydä tuolla suihkussa, johtuen varmaan myös siitä, että siinä on ikkuna aika lähellä ja kun saunan ovi on auki, niin sieltähän voi tulla ties mitä!

Alinna on siis sauna, kuten varmaan tajusittekin. Sauna on mukava paikka, siellä on myös tosi hauska kiuas, josta en jaksanut kuvaa ottaa.


Tuossa on siis mummin ja Tapsan makuuhuone. Pelkään myös mennä sinne, jos siellä ei oo valot päällä :D

Lisäksi on tietenkin eteinen, vessa ja joku ihme vaatehuone :P



Hahaa, siinäpäs kuva, joka on otettu eteiskäytävässä :)

Juu, siis saatte aina ehdotella toivepostauksia ilman, että niitä edes pyytelen :) 

3 kommenttia:

  1. Miksi pelkäät kaikkea missä on ikkuna lähellä???

    VastaaPoista
  2. No johtuu varmaan siitä, että oon kattonu liikaa kauhuleffoja ja lukenut kaikenlaisia juttuja.
    Muutenkin pelkään vähän kaikkea; telkkareita, peilejä, ikkunoita jne. O.o :(

    VastaaPoista
  3. Toivepostausehdotus: Tee postaus Jentan kamoista/varusteista, sitten kun se on sulla:) Siis miltei kaikista tavaroista ja näin, ku niitä sillä ei varmaan ihan hirveesti oo ku se on sit ollu nii vähä aikaa :Dhehehe

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)