lauantai 21. tammikuuta 2012

"Mulla on elohiiri päänahassa!!...Eiku ei ookkaa"

Halou :)

Olinpa siis Marsilla viettelemässä hänen synttäreitään. Menimme sinne siis perjantaina suoraan koululta.
Pelattiin aliasta (se oli todella hauskaa!), käytiin ulkona riehumassa (ah), pelattiin pultsaa, Marsi luki taas niitä vanhoja laputtelu lappuja ja sitten mölläiltiin muuten vaan ja tietenkin syötiin.
Mä ja Eeva makoiltiin jossain vaiheessa Marsin sängyllä ihan väsyneinä, ja sitten Eeva vielä luuli, että sen päässä on elohiiri, koska mä nyin sen rastaa XD
Se ulkona hilluminen oli ihan mahtavaa, meillä oli koirat mukana ja sitten vuorotellen me ratsastettiin Lattella ja testailtiin kuka pysyy sen pukeissa parhaiten. Koittivatpa nuo minunkin selkääni tulla, mutta mää kaatusin aina ihan heti :D
Yhessä vaiheessa Latte hyppäs mun päälle jotenkin, ja mä kaasin Marsin ja kaaduin sen ja Latten väliin, meinasin siinä vähän tukehtua XD
Kaikilla oli ton jälkeen ihan märät vaatteet, joten esimerkiksi mun piti lainata Marsin housuja.
Mentiin sitten jossain vaiheessa sänkyihin ( Latte & minä samassa, Eeva & Marsi toisessa) ja juteltiin, kunnes Eeva ekana nukahti ja me kolme jatkettiin vielä, sitten simahti Marsi ja jossain vaiheessa minä ja Lattekin.

Aamulla sitten Marsi nosti Peran mun ja Latten sänkyyn.
Pelattiin taas aliasta ja otettiin paljon kuvia.
Videon näistä päivistä saatte ehkä joskus.

Oli kyllä ihan mahtavaa! Kiitos kaikille <3 joskus uusiks? ;)

Minä ja Latte mentiin vielä meille ja sitten lähettiin tallille, jossa Latte ratsasti Jentalla♥





Latte<3


Mitäs me normaalit? ;)

Latte & Eeva<3

Kalle & Marsi<3


Sera<3

me eri neljä



olen aina tiennyt olevani kaunis.




Lisää kuvia ehkä vielä tulevissa postauksissa :)

4 kommenttia:

  1. HIENOJA KUVIA TOSIAAN (Y) LÄSKIKALLE XDDDD sori capsi :3
    t. marsi [:

    VastaaPoista
  2. Voi ei mitä kuvia :DDD Tosi edustavia! No niinhän me aina! Voi vitsit toi mun ja Jentan meno näytti aika öhöm... hallitsemattomalta :D Heilun ku joku heinämies tuol selässä..

    VastaaPoista
  3. Noh noh, eipäs dissata itseään ;) tai muitakaan meistä.
    Hyvin meni Jentan kanssa, kattele sitä ku mä meen ja revi siitä sitten :D

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)