sunnuntai 19. elokuuta 2012


kyynel valuu poskel ja sydämeen koskee/
pitäis olla rohkee, mut en osaa kun sotkee..
omat asiani, ja muiden viel sen lisäks/
halusin kaikkee, mut sainko mä mitään/
sanoin joskus ettei kaikkea voi menettää/
.mut must tuntuu, etten voi menettää tän enempää/

en kerjää säälii, mut haluun teiä tietävän/
et taitaa viedä eri suuntaa nyt tie tämä/
ensimmäinen askel kohti uutta maailmaa/
parempaa jopa, vaikeet se on vielä sanoa/
toivotan hyvää jatkoa, ja vilkutan vielä/
tuunkohan takas, mä en tiedä/

10 kommenttia:

  1. Mitä nää sun angstipostaukset on? Kukaa jaksa lukee jtn vitun teiniangstia ja keksi otsikot sen perusteel mihin se aihe edes liittyy.. For real..

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - Tää sattuu olemaan mun blogi, ei sun. Mä saan purkaa tunteitani tänne ja laittaa otsikoks ihan mitä ma haluan. Jos ei sua miellytä, niin voit painua vittuun ja etsiä parempia blogeja.
    Mä kirjotan tätä omaani just niinku haluan ja edes mun blogin lukijat ei voi määrätä, että mitä mun pitäis kirjottaa.

    Ähähää, sori nyt vaan.

    Ja niin, eihän mun postauksia tartte lukea. Kukaan ei oo sua pakottanu. Tietääkseni.

    VastaaPoista
  3. ps. tuu nimelläs huutelee. Onhan se helppo anonyymiyden suojista huudella, kun ei uskalleta muuten sanoa ;))

    VastaaPoista
  4. Huoh noita anoja! Hirttäis ittensä katulamppuihin .. -.-

    VastaaPoista
  5. Cora- ra - kiitos! Luulin jo, että kaikki lukijat kaikkoo tai muuten vaan on sit ton anonyymin puolella// samaa mieltä kuin se, kun vielä vastasin suht epäasiallisesti tolle anolle. (:

    VastaaPoista
  6. Juu eipä noiita kovin vakavasti tarvii ottaa :)sunhan blogi tää on :) käy kattoo mun blogi jos vaikka kiinnostuisit lukemaan kahden hevosen treenaamisesta ja muista jutuista :) http://corarazz.blogspot.fi/ ps. Sul on ihan super nätti hevonen!

    VastaaPoista
  7. typerä anonyymi.. Sä oot paras pikkusisko ja rakastan sua paljon <3 !

    Ps. Kyllä sulla saa olla just sellainen blogi kuin haluat pitää. Ei kukaan voi siitä alkaa valittamaan. Tää on sisko-rakas sun paikka, missä sä saat purkaa sun omaa pahaa oloasi <3

    Muista sisko , että olet mulle tärkeä <3 ps. yritetään nähdä mahdollisimman pian !!! pus <3 !

    VastaaPoista
  8. Cora- ra - niinpä :) eiköhän jokaseen blogiin jossain vaiheessa tuu jotain paskaasössöttäviä anoja :DD
    Ja juu, käynpäs sun blogias lukemassa!
    Jenta kiittää♥


    Henssi - nih :) Juu sinä myös oot tärkky♥
    Ja juu, näkyillään!

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)