perjantai 23. syyskuuta 2011

Syvä rotko eessä, mitä mietit sinne hypätessä

Heippa :) Tänään siis oli psykologian koe, 3 tuntii sitä olis saanu tehdä, mutta mä tein ehkä vähän yli tunnin sitä :P No sitten minä ja Latte lähettiin mun moppella tallille, ja siellä vähän kuvailin, mutta hepat jotain norsuili, paitsi Aatu tuli nätisti siihen portille pällistelemään!
Hetken päästä lähettiinkin fantsuun syömään ja Marsikin sitten käveli sinne meidän seuraamme ;)
Minä ja Latte mussutettiin pizzaa ja Marsi söi Latten pizzan reunuksia :D
Juu, ja sitten mentiin takas koululle :P Ja meillä oli hissan kertaustunti, josta minä ja Latte häivyttiin vähän ennen ku muut häipy :P
Käytiin sitten kaupassa ja lähettiin tallille :)
---------------
(L= Latte, P=minä)
*L ottaa tuntilistan käteensä*
L: Mitä?! Onks tässä nyt joku virhe?!
P: Ei siinä mitään oo, annas tänne *ottaa listan*
P: Mitä?! Onks tässä nyt joku virhe?!
------------------------

^Laura siis sai Pisaran, jota hän ihmetteli ja itse ihmettelin, että Jusu sai Poltteen!

Niina meni Ladylla, joka ontui ja pukitteli. Niinahan pääsi tekemään lähempää tuttavuutta myös maneesin pohjan kanssa (Sara ei tykänny sanasta maneesin lattia, joten), kun Lady pukitteli ja satula kiepsahti, kun Niina ei ollut saanut satulavyötä kiristettyä (Y)
Ja annoinpa Kompalle ja Pisselle lisänimet; Tahma-Comu ja Ompelukone-Pisara :D

Mutta eipäs mulla nyt muuta, saatte vähän kuvia (klikkaa toki isommaksi!);

Pihlavan Polte, Topin Lento, Kumun Jape, Ulan Aateli & Pojan Jekku :)

Aatu♥

Lady

Topi

Kommentoi toki! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)