perjantai 9. syyskuuta 2011

En ole vahva, en

Heii :) Elikkä siis tänään köksässä oli kokkisota, jossa minä ja Latte kokattiin muusia ja jauhelihakastiketta (oli kyllä syömäkelpoisia! ;D) ja Sara sekä Jutta kokkas jtn mustikkapullaleivosta :') Sekin oli hyvää, vaikka itse söinkin vaan sitä pohjaa ja vaniljakastiketta, kun mustikat ei oo oikein mun juttu ;P
No Latten kanssa lähettiin sitten tallille ja alku menikin rauhallisissa merkeissä. Sitten ratsastin Lauralla, jossain karsinassa ja meinasin tippua, mutta oli aivan mahtavaa! Jossain vaiheessa aloin kuvata Lattea, jolloin nauratti aivan hirvittävästi, kun tuli niin hupaisia kuvia, ja meinasin kuolla nauruun! Ja sitten käytiin vessassa ottamassa yhteiskuvia (ilmeellä tietenkin ;D).
Juttelin tallilla myös Even ja hänen äitinsä kanssa. Olin selittämässä hänen äidilleen, että köksä maksoi 20 euroa per kurssijuttuhommelijokumikäolikaan, niin sanoin että "Köksä makso 20 euroa perse... Per..se.." Ja sitten repesin ihan tosi pahasti ja se äiskäkin siinä jotain naureskeli, juuri niin, perseellä maksetaan ;)
Sitten jossain vaiheessa se äiskä kyseli, että mitä mie ja Latte aijotaan tehä lukion jälkeen ja sanoin että "En tiijä, varmaan meen sinne kamppiin huoraamaan" sitten se katto mua sillai "O.o" ja sano, että "Jos mä nään sut siellä kampissa, ni mä otan sut niskapersotteella ja vien kotiin!" hahahah :') Even äiti valvoo (;
Ja tapahtui kaikkea muutakin hauskaa, mutta ehkäpä laitan nyt vähän kuvia tähän
muahahahah



Latte on mun oma ihana kilpikonna <3 ! söpöin ;3

Kete Rahkonen!!

Aatu on mumsmums♥!

Lissu♥


Lisää kuvia joskus (;

1 kommentti:

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)