perjantai 30. syyskuuta 2011

Uusi rakkaus

Halloota :) Tänään ei siis ollut koulua, joten aamu menikin ihan niitä näitä touhuillessa, kun käytin Obsia lenkillä satuimme törmäämään Merjaan! Siinä sitten jäätiin hetkeksi jutustelemaan, kunnes Merja lähti toiseen suuntaan ja me lähdimme kotia kohti.

Tallille lähdin sitten jotain ennen kolmea ja siellä katsoinkin heti listaa ja olihan minulle Vanni laitettu, jes! Jusu meni Vannilla ennen mua, joten lähdimme yhdessä laittamaan Vannia kuntoon (oikeastaan taisi käydä niin, että minä otin sen kunnian itselleni XP)

Tunnilla aiheena oli etuosakäännökset, joita tehtiin ympyrällä (täytyy kyllä sanoa, että Aatun kanssa ne olis sujunut paremmin, mutta mitä väliä!) . Vanni teki käännökset myöskin hyvin, mitä nyt vähän hitaasti, kun tuollainen vanhus jo on :3
Laukkasimme ympyrällä, ja ette arvaakkaan kuinka heiluin siellä selässä kuin perunasäkki! Voi Vanni parkaa :P Sillä vaan on niin iso laukka, että! Hiano se on.
Lopulta kävimme vielä kävelemässä lehon lenkin. Minä olin aivan väsynyt, mutta jäin vielä katsomaan Merjan tuntia, jonka jälkeen laitoin Merjan kanssa Vannille loimen.

En laita nyt kuvia siitä, kun ratsastin Vanskulla, koska saatte videon siitä ja se sisältää kuviakin ;)




Ja sain muuten tietokoneen :DD Tää on niinku mun etukäteis syndelahja :D

Saa kommentoidakkin :) Ja kyselkäähän formspringissä, löydätte tuolte blogin vasemmalta puolelta sen lootan mistä voitte kysyä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)