torstai 15. syyskuuta 2011

Mä missä lienenkin, niin tulen takaisin

Heyy :P Olin siis tänään tallilla. En mä siellä mitään erikoista tehnyt, juttelin kahden Merjan kanssa, sekä Even ja Mirkan :) Ja katsoin tunteja tietenkin. Sekä rapsuttelin Lissua♥ , Lissu on kyllä aivan ihana, se tuli tervehtimään mua, heti kun huomas mut ^^
Hain sitten Maijan nuokulta, kun tulin tallilta :)

Huomenna sitten Lattemussupussun kanssa tallille ;)

Tulipas tylsä teksti O.o

----------------------------
(S= Salla, P= Panda)
S: Pisaran harja on väärällä puolella
Mirka: Kummalla puolella sen kuuluis olla?
S: Oikeella.
P: Noniin! Sehän nyt on ihan selvää, että jos se harja on väärällä puolella niin sen kuuluis olla oikeella puolella!
*Salla ja vähän muutkin hihittävät*
P: Juu-u , taas näitä mun tosi hauskoja juttuja (Y)
----------------------------




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)