torstai 29. syyskuuta 2011

naiset kieroi, miehet sikoi

Heiii :) Pitipä tulla tänne toisen kerran vielä kirjottamaan, kun olin tallilla tänään! Siellä aluks kuvasin kun Tanja ratsasti Ruusulla. Sitten jäin kattelemaan tunteja, ja tokalla tunnilla olivat kaverini; molemmat Merjat! :) Tokan tunnin jälkeen lähdinkin talliin Merjojen seuraksi, ja toinen Merja olisi tarjonnut mulle kyytiä kotiinkin, mutta kun moppehan mulla oli alla.
Eiks oo jännää, että mulla on tallilla kaks aikuiskaveria ja molempien nimi on Merja :DD Tolla aikuiskaverilla tarkotin, että jos nään jommankumman tallilla niin menen heti juttelemaan.
Merja L. on  mulle enemmän sellanen, jonka kanssa puhun ja käyttäydyn asiallisesti ja voin kertoa hänelle huolistanikin, pelottaa ajatellakkin, että kohta hän lähtee takaisin helsinkiin, mutta onneksi näen hänet ainakin huomenna taas.
Merja O. taas on sellainen, jonka kanssa voi vitsailla ja jota voin lyödä raipallakin tai muuten vaan, hänelle voin ilmeillä, mutta yleensä en syvimpiä huoliani hänelle kerro.
Tänään oli hauskaa molempien Merjojen kanssa ja onneksi näen kummatkin vielä huomennakin!
Toivottavasti saan Vannin tunnille!! :)

Mun ja Essin sienestyssuunnitelmat peruuntui taas, koska Salla tarvitseekin apua tallilla (tai no oikeestaan Virpi) , joten sinne on mentävä apuun. Mutta ehkä mennäänkin sitten seuraavana päivänä :)

Kuvia





Huom! Jos ette huomannut, niin olen kirjoittanut tänään aiemminkin, joten lukekaa sekin postaus ^^
Ja kommentia saa laittaa! =)

1 kommentti:

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)