perjantai 19. elokuuta 2011

Vielä joku päivä olen tarpeeksi vahva kävelemään omilla jaloillani

Hallou :) Kerronpa nyt Torstaista äiskä tuli siis hakemaan mua ja Maijaa koulusta ja sitten suunnattiin Lahtea kohti (; Aluksi mentiin Horzeen, josta ei kyllä mitään löytynyt (mutta siis tilasin keskiviikkona ratsastushousut netin kautta Horzelt ;D ). Sen jälkeen kirjakauppaan ostamaan Etiikan Odysseia kirjaa mulle ja Lattelle♥
Joku huumehemmo muuten huus mulle, että "Pistä perkele se rusetti oikein päin!!", vaikka mun ruse oli kyl ihan oikein (;
Sen jälkeen kierreltiinkin vaatekaupoissa, joista tarttuikin hieman vaatteita mukaan (äiskä makso ne ;D).
Sitten menimme Hesburgeriin tapaamaan Hennaa (mun isosiskoa siis), jolta sainkin lahjaksi pari ihanaa vaatetta ;DD
Mentiin vielä cittariin ja yhdessä vaiheessa sainkin tekstarin, jossa luki "Onks kivaa cittaris ;D" ja lähettäjä oli Janka hetken päästä Henssu hihkaisikin mulle, että "Jenni!" ja sitten menin hänen luokseen ja näin Jankan ;)

Perjantai Latten kanssa mentiin koulun jälkeen tallille ;) Jusu ratsastikin Aatulla♥ ja sai sen laukkaamaankin (; Varmaan lesoo paljon Niinalle, sitten kun hän palaa kotiin.
Laura meni Comulla ;D
Meillä oli tallilla tosi hauskaa, kun mm. testailimme kypäröitä (liian pieniä ja liian isoja) ja naureskelimme toisillemme ;D

Ja nyt on aika yksinäinen viikonloppu, kun Maija on muualla, samoin Niinakin. O.o
Ja fb'ssä sain kuulla, että Pinja♥ kaipailee mua siellä sipoossa ;3

söpöt♥

Jusu & Aatu♥



Lady (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)