tiistai 23. elokuuta 2011

Moni paikka kutsuu, minnekkään mä kuulu en

Hellou :) Kerronpa teille tästä päivästä, josta ei kyllä paljoa kerrottavaa olekkaan :D
Elikkä siis iskä vei mut kouluun, koska mopoauto menisi myöhemmin katsastukseen.
Koulun päätyttyä äiskä tuli viemään mut tallille :) Tallilla suunnistin heti ekana Jekun karsinalle, sillä siellä oli Merja ^^ . Vaihdoimme pari sanaa ja sitten he lähtivät tunnille ja minä vaihdoin kengät ja menin harjaamaan Aatua♥
Kun olin harjannut Aatun, menin harjaamaan Ladya, mutta sen ratsastaja apujoukkoineen tulikin pian ja he alkoivat harjata ja varustoida ponia.
Sillävälin minä harjailin Aatua lisää ja laitoin sille suojat ja sitten varusteet :)
Lähdin taluttamaan Aatua maneesille, mutta Nea tuli meitä vastaan, joten annoin hänen taluttaa lopun matkaa. Autoin vielä Nean selkään ja sitten menin katsomoon tsiikailemaan tuntia :D
Ja kuinka ollakkaan minulla ei ollut kameraa mukana ja tällä kerralla kaksi ratsastajaa tippui! Voi kuinka ketutti! Aina käy näin -.- Että kun mulla on kamera niin kukaan ei tipu ja sitten ku ei oo ni joku tippuu. Onneksi molemmat säilyivät ehjinä, eikä heitä sattunut :)

++ Joku nainen kysy multa, että "Onks toi Lomu täällä?" ja mie vaan että "Öööö.. Comu on jo maneesissa" :'DD hyvä että pokka piti!

Video tulee omaan postaukseensa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)