tiistai 9. elokuuta 2011

Hullummaksi oisin tullut vielä, jos sua ei ois ollutkaan

Heiii :) Meiksin herätyskello soi siis tänään kello 06.00 :P Elikkä yöunet jäi aika vähäsiksi, kun en ollut saanut unenpäästä kiinni illalla, et oisko ollu jotain 5½ h unta :)
No sitten meikkasin, laitoin hiukset, puin ja söin (koska äiskä pakotti syömään!) , jonka jälkeen hyppäsinki autoon ja lähdimme ajamaan Sipooseen.
Kun saavuimme lukion pihaan olin aivan jännittynyt ja kauhuissani; joutuisin menemään tuonne aivan yksin, ilman kavereita, tuntemattomaan rakennukseen.
Kuitenkin äiskä, iskä ja Maija tulivat saattamaan minua ^^ Pian he kuitenkin lähtivät ja mun piti seurata jotain miekkosta Topelius saliin, jossa lukion periaatteita ja opettajat esiteltiin. Oli aika koomista, kun istuin rivissä, joka oli täynnä poikia, keskellä minä, ainoana tyttönä :')
Esittelyjen jälkeen olisi pitänyt tietää mihin luokkaan kuuluu ja minne pitäisi mennä, mulla ei kuitenkaan ollut hajuakaan kummastakaan!
Joten seurailin sitten muita ja salakavalasti hivuttauduin erään yksinäisen tytön viereen, ja aloimmekin jutella. Kävi tuuri, sillä hänkään ei tiennyt mihin ryhmään kuului ja mihin pitäisi mennä :D
Menimme sitten kouluun panikoimaan, kunnes ehdotin, että kysyisimme joltain aikuiselta apua. Hän rohkeana kysyi ja sitten meidät vietiin jonnekkin huoneeseen, jossa saimme tietää mihin kuuluimme.
Harmiksemme minun luokaksi tuli L1a ja hänen L1c , olisimme halunneet samaan ^^
Lampsin sitten luokkaan, ja istuin pöytään, johon sitten tuli kaksi poikaa ja taas huomasin; kaikki tytöt istuivat toisessa reunassa, minä olin poikien joukossa :'D
Löysin kyllä hyvännäköisen jätkän ja päätin tarkistaa hänen silmiensä värin, ajatellen etteivät ne voi ruskeat olla, harmi vaan. No, kun katsoin niin yllätyin; Ruskeat silmät! Ah, söpö :3 :'D
No sitten pitikin mennä syömään, ja mulla ei ollut taaskaan hajua että minne. Seurasin sitten sitä poikaa ja onnistuin löytämään ruokalan. Pöydät olivat kaikki varattuja, enkä tuntenut ketään, joten minun oli pakko änkeytyä sen pojan kanssa samaan pöytään XD Kysyin toki nätisti, että saako siihen istua :')
Pääsimme koulusta, mutta minun piti odottaa vielä tunti ennen kuin iskä tuli hakemaan mua.
Ja sen tytönkin onnistuin kadottamaan! >.<
Huomenna sitten herätys kello 05.10 ja matka taas kohti Sipoota, sitten alkaakin jo oikeasti opiskelu.
Toivottavasti löydän sen tytön vielä, muuten joudun olemaan välkätkin yksin... :P

Ja tähän sitten kuvia vielä maanantaista :D





Ps. Blogger sitten jotain paskoo, kun ei meinaa antaa julkasta teijän kommentteja O.o Ja toiseks ei anna mun kommaa takas, vaa heittää mut pois täält :P Mutta juu, voitte silti kommentoida kyllä se tästä ^^ :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)