tiistai 30. elokuuta 2011

Ja teidän vuokse annoin oman henkeni

Heii :) Menin siis tänää suoraan koulusta tallille. Aluksi menin juttelemaan Merjalle, joka ratsastaisi Aatulla.Sitten juttelin Pinjan ja Tanjan kanssa ja harjasin Ruusua. Jaoimme hommat niin, että minä laittaisin Jekun ja Pinja Japen.
No menin sitten Jekun karsinaan ja se ei kääntänytkään persettään ovelle, vaan oli mukamas ihan nätisti.. Ei sitä kauan kestänyt, sillä hevonen alkoi änkeä ulos karsinasta, mutta minä pidättelin sitä,olin siis hevosen ja karsinan seinän välissä pienessä tilassa littautuneena, ja polvessa kyllä vähän tuntu, ku oli jääny kovasti puristuksiin, mutta aattelin vaan, että Jekku karkaa karsinastaan vaan mun kuolleen ruumini yli! Ja tällä välin Jape oli tietty lähtenyt karsinastaan omille teilleen, mutta Pinja ja Eve saivat sen kyllä takaisin.
No sen jälkeen ei sitten mitään ihmeellisempiä tapahtunut, katsomossa häiriköitiin tuntia puhuen kovaan ääneen Mirkan ja Pinjan kanssa :DDD
Jossain vaiheessa eräs Jenni tuli kehumaan mun hiuksia O.o :)
Lähdin sitten tallilta ja kun olin kotona, huomasin että olin unohtanut avaimet tallille! No äiskä sitten lähti kuskiks ja haimme avaimet :D

Ja Pinja tulee ehkä mun kanssa maastoon maanantaina! ;)

                           VAROITUS; alla järkyttäviä kuvia, joita löysin koneen kätköistä ;P



4 kommenttia:

  1. aika pelottavia kuvia , hui :'D
    mut eix toi vika oo Lattelt tai sielt mökilt.??
    t. marsi

    VastaaPoista
  2. ei oo pelottavia ;)
    onhan se :)
    ~Panda

    VastaaPoista
  3. Miten olet saanut tuosta vikasta kuvasta ton värisen? (;

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)