keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Ei kukaan muu, ei kukaan muu oo mitä toivoisit.

HOX! sisältää randomkuvia mm.ristiäisistä (++ muutenkin on sekava)

Moips!
Ajattelin tulla tänne nyt vähän turinoimaan, kun tuntuu etten oo pitkään aikaan postaillut (yhteen päivään?)

Ja täytyy nyt sanoa, että oon kyllä niin vuoristorata tai tuuliviiri, kun vaan voi olla. Yhtenä aamuna hymyilin (tästä nousi muuten kauhea kohu meillä, kuulin toiseen huoneeseen asti kuinka keittiössä spekuloitiin sitä, että olinko mä just hymyillyt :DD) ja sitten seuraavana aamuna oli taas nii huono olo ettei mitään rajaa.

Tänään oli siis se huono aamu, mutta jotenkin sitten sain tsempattua, että jaksoin koulussakin melkein hyvin. Ainiin, yks poika kolautti mua tänää tuolilla päähän XD
Lisäks meijän piti olla jonossa ja hieroo edessä olevaa henkilöä, sitten kääntyä ja hieroo sitä, joka oli eka meitä hieronu, ja oli ihan hilkulla etten saanut ahdistuskohtausta...
Ei siinä sinänsä mitään, kaipasinki hierontaa ja tykkään kosketuksesta, mutta jotenki ku olin siellä jonon keskellä ja jos erehdyin ajattelemaan, että joku randomi koskee muhun ja en voi paeta, niin oikeesti aloin jo pelätä. Kummallista!
Ja oon huomannut, että vanhojen tanssiharkoissa mulle on meinannut useesti tulla ahdistuskohtaus, kun on ollu ihmisiä niin paljon, tosin tätä ei ole nyt hetkeen onneksi tapahtunut. Se on vaan niin kauhee tunne, ku tietää, että kohta tulee ahdistus ja sitten on päästävä pois. Onneksi oon pystynyt siirtämään mun ajatukset ja ei oo tullu sitten muuta kuin alkuoireita.


tällä naamalla mentiin ristiäisissä, eli ei kaameeta sotamaalausta ollu tällä kertaa :D
mun silmässä on tollai musta ihme hommeli, tossa vaaleenpunaisessa jutussa, ja se (musta) on tullut joskus ihan pienenä, kun yks tökkäs mua ripsarilla silmään, ja toi ei sit ikinä lähtenytkään. Mutta ei se mua henkilökohtaisesti ole ikinä haitannut, enkä oo kovin paljoo kuittailujakaan siitä kuullut :)

No se siitä aiheesta, ja luultavasti huomenna herään hymy kasvoillani, koska tää ilta on ollu aivan mahtava♥! Kiitokset tästä kuuluu parille henkilölle, joiden kanssa oon nyt taas tänäänkin jutellut facebookissa ;)

Lisäksi Jentakin oli tänään oikein kiva ratsastaa. Kulki hyvin, joskin jossainvaiheessa oli hyvinkin etupainoinen, mutta kyllä muuttui ryhdikkäämmäksi, kun pyysin.
Koetin ratsastaa ihan kunnolla tänään, ja meillä menikin ehkä noin 50minuuttia.

Eilenhän Jusu ja Niina kävivät tallilla, ja Jenta olikin päässyt juoksentelemaan pitkin tallipihaa...

Huomenna mulla on sitten ratsastustunti, ja saas nyt nähdä monelta pääsen koulusta, että meenkö vielä ratsastaa Jentankin, vai käykö Jusu ja Niina.

Anteeksi erittäin sekavasta ja huonosta postauksesta, mutta joo, mä olen iloinen tällä hetkellä♥
(ja tällä perusteella ootan huomista vähän kauhulla..)

3 kommenttia:

  1. hyvä kuulla että sä oot ilonen :3 !
    Mulla on jo ikävä sun kanssa sekoiluja :( :D en malta oottaa että millon nähään seuraavan kerran :)
    ja mites se hiihtoloma, ja Jentan liikutus ? tiiätkö vielä niitä päiviä? :p

    VastaaPoista
  2. Jennyseni mullaki on ikävä sun seuraa ;) ja joo, pitäis nähä pian!!
    en valitettavasti vielkää tiijä, mut yritän selvittää mahollisimman pian ja kerron sit... :DDD

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)