lauantai 16. helmikuuta 2013

Wanhoja ollaan!


Heippati!
Tänään olikin siis vanhojen tanssit, joista ajattelin vähän turinoida.

Päivätanssit olivat yhdeltä, siellä tanssin ekan osion ja viimeisen osion, eli suurimman osan tansseista.
Ei kyllä sujunut oikein hyvin, kun mun mekon helma oli kokoajan tiellä, jos joku toinen ei sitä tallonut, niin minä talloin ja meinasinkin olla nenälläni ja aivan solmussa joka tanssissa!

Sähläsin sen verran paljon, että lopulta ajattelin kaiken positiivisesti; olin varmasti sähläykselläni tuottanut jollekin hyvää mieltä ;)
Täytyy muuten vielä kertoa, kuinka taaviuntamo taas kerran olin. Eli siis tanssien jälkeen soitettiin vielä kaksi valssia, joihin sai yleisökin osallistua.
No, eräs poika käveli mua kohti, katto mua suoraan silmiin, ja minä tietysti viisaana tyttönä aloin katsella ympärilleni havaitakseni jonkun toisen tytön, jonka luo tuo poika oli menossa. Poika sitten sanoi "sinä", ja siinä vaiheessa olin jo ihan ällikällä lyöty, joku pyys mua tanssimaan!
En olis voinut ikinä kuvitellakaan. Olipas kiltti poika :)
Pääsin tanssimaan myös toisenkin yleisövalssin, tällä kertaa Niinan kanssa.

Iltatansseissa tanssinkin sitten keskiosion, jossa siis oli muistaakseni n. 5 tanssia. Nämä sujuivat vähän paremmin, joskin osioni viimeisissä tansseissa aloin taas talloa hamettani. En kuitenkaan ilmeisesti hirvittävän pahasti, sillä tätini sanoi ettei sitä huomannut.
Yleisövalssit tanssin Tapsan kanssa.

Huhhuh, onneksi tanssit on nyt tanssittu, ja lomakin alkoi juuri sopivasti.
(sori tönköstä tekstistä, mutta koska en ole pitkään aikaan bloggaillut, ja kellokin on aika paljon, niin ei pysty tuottamaan kovin korkealentoista tekstiä)









5 kommenttia:

  1. ihan mieletön toi sun mekko! ja kaunis sä :-)

    VastaaPoista
  2. Jennimoi. - oi, kiitos paljon! (:

    VastaaPoista
  3. ihana <3 ja toi mun broidi.. ei herran jestas : D mut ihanat hiukset ja mekko ja :3 <3

    VastaaPoista
  4. ihana oot <3 hiukset ja mekko jaajaajaa ;) <3 mut onhan tuo mun broidiki ihan silmään pistävä cx

    VastaaPoista
  5. Satu - kiitos♥ säki oot ihana ;))

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)