perjantai 2. joulukuuta 2011

"Tästä puhutaan vielä kotona!"

Otsikko kuultiin siis toisen äitini, Merjan♥ suusta ;)

Tänään en siis ollut koulussa, kun oli värkkipäivä. Nukuin melkein pitkään, sitten ulkoilutin koiraa ja siivosin pöydän. Loppu ajasta menikin Reinikaisen katsomiseen.
Sen jälkeen lähdinkin Jusun kanssa tallille, tiesin kyllä itse meneväni Aatulla, mutta yllätyin, kun näin Jusun menevän Severillä!
Olin tästä tietenkin iloinen, sillä sehän tarkoitti, että minä sain laittaa Sevun valmiiksi ;)
Sille vaihettiinkin olympiat.
Katsoin Jusun tunnin ja kun olin lähtemässä talliin Salla käski ottaa gramaanit Aatulle, no minähän en halunnut, joten

(P= minä , S= Salla)
S: "Ota sit ne gramaanit"
P: "Ei ei ei, en ota! Eikä."
S: "Eikö? No ei sitten."


Oma ratsastukseni ei tuntunut sujuvan. Tunnin jälkeen sanoinkin Mirkalle, että oli hyvä ettei hän saanut materiaalia tästä tunnista, koska meni niin huonosti. Salla esitti vastalauseensa ja luetteli asiat, jotka oli mennyt hyvin; siirtymiset, laukat eli lähes kaikki. En tiedä miksei tuntunut siltä..
Allapäin sitten lähdin talliin ja ajattelin ettei mikään piristäisi, kuitenkin hetken päästä vietettiin perheen keskeistä aikaa; Merja, Eve, Latte, minä ja myös Jusu.
Siinä kyllä piristyi! Merja on vaan niin paras!
Olis kyllä hirveetä ajatella, että en ois ikinä tutustunu Merjaan. En kyllä tiedä miten ollaan päästy näin läheisiksi, miten ollaan tutustuttu.
Evekin on aivan mahtava tyyppi. On se hyvä, kun perjantaisin menee tallille ja tietää, että luvassa on jotain hauskaa, kun saa viettää aikaa toisen perheensä kanssa.
Toki on niitäkin perjantaita, jolloin he eivät ole tallilla, mutta se on vain kestettävä ja ajateltava, että viikon päästä sitten.

mun vastalause näkyi myös listassa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)