perjantai 16. joulukuuta 2011

Tunnet tän talon, haluutko tulla viel sisään?

Helloo :) Tänään käytiin kuraattorilla, kun rehtori oli meidät juonitellut sinne O.o
Joo, ja uuden kerran mennään sitten joululoman jälkeen.

Tallille mentiinkin sitten mun äiskän kyydillä. Mä olin tallille tullessa ihan sellai tympääntynyt, että varmaan menen taas jollain, millä menen melkein joka kerta. Siinä sitten katoin sitä listaa, ja katoin että kukas sen Severin saa, ja yllätyinpä iloisesti, kun huomasin että mulle oli laitettu Sevu!
En ollut edes viime kerralla toivonut sitä, kun ajattelin että "Oon tässä nyt 3 kertaa toivonu, että saisin mennä uudestaan, mutta ei sitten!" Ja sitten sainkin Sevun :3!

Se ei ollut edellisellä tunnilla, joten sain myöskin laittaa sen valmiiksi. Se oli taas oma ihana itsensä.
Tosin mua taas jännitti, että mitenhän tunti menee, kun Merja kertoi, että eilen Sevu oli vähän keulinut :D

Tunnin aiheena oli siis ympyräleikkaa. Aluksi tehtiin voltteja käynnissä, ja sitten ravissa. Sevu kaahotti eteenpäin aivan mieletöntä ravia, jota sitten yritin vähän hillitä, ja loppujen lopuksi se ravasikin ihan hyvää vauhtia.
Jossain vaiheessa sitten kokoonnuttiin siihen ympyrälle ja alettiin tehdä vuorotellen ympyräleikkaa, ensiksi käynnissä, jonka jälkeen myös ravissa.
Sevu ei oikein taipunut hyvin, ja tiedän että se oli mun ongelma, mutta kun keskityin niin paljon hillitsemään sen vauhtia. Toiseen suuntaan se taipui aika hyvin.
Kuitenkin mulla oli sellainen olo, että sujui hyvin! Nyt, kun olen mennyt parina tuntina Aatulla, niin on ollut sellainen olo ettei ole sujunut O.o Asennevamma?
Laukattiin sitten siinä ympyrällä. Sevu nosti laukan hyvin ja laukkasi hyvin reippaasti. Mun ongelma oli se, kun pelkään kaarteita, varsinkin laukassa mulla on se pelko, että hevonen kaatuu.
Toi häiritsi mun keskittymistä, en voinut nauttia laukasta ja istua kunnolla, kun pelotti. Siinä jossain vaiheessa sitten ajattelin, ettei se näin voi mennä, en voi pelätä kaarteita, koska sitten en voi nauttia laukasta.
Annoinkin Sevun laukata, välillä vähän hiljensin vauhtia, kun Jape oli niin lähellä.

Sevuri oli taas niin mahtava! Jotenkin mulle tulee aina niin hyvä olo, piristyn ja ratsastus on mukavaa, kun saan mennä Sevulla.
Täytyy myös tähän väliin kehua, että Sevuri teki takaosakäännökset aivan mahtavan hyvin! :3
Ylpee tuosta pojasta.

Toivottavasti saan vielä useasti ratsastaa pikkuisella :3



♥Marsi & Latte♥





Muna leipälaatikossa ;) <3

Kira♥ & Emma♥
Kuvat siis pikkujouluista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)