maanantai 19. joulukuuta 2011

Ystäväni (Toivepostaus!)

Heii :) Kovin on vähän tullut näitä toivepostauksia, mutta tässä nyt yksi minkä heti toteutan.
Tässä kylläkin esittelen vain heidöt 3, joiden kanssa koulussa vietän aikaani :)

Latte 
Hänet olen tuntenut kunnolla noin 4 vuotta. Latte on itselleni se kaikista läheisin ystävä, jolle voin avautua, jonka seurassa voin nauraa, olla oma itseni.
Latte on mielestäni hyvin reilu ja ajattelee paljon muitakin, eikä vaan pelkästään itseään.
Hän myös usein pelastaa minut kiperistä tilanteista, jotenkin puhumalla, kutsumalla heille tai taikomalla jostain jonkun kivan ratkaisun :3Ei hän tietenkään kaikkia ongelmiani pysty ratkaisemaan, mutta hän yrittää aina parhaansa mukaan auttaa.
Itsessään hän on myös hyvin huumorintajuinen, hyvällä tavalla hullu ja ehkäpä myöskin hieman aggressiivinen (tosin itse olen siihen tottunut, joten ei haittaa yhtään). 
Meitä yhdistää aika monet asiat; rakkaus hevosiin, se hulluus, kieroutunut huumorintaju ja monet muut ominaisuudet.
Mä olen yleensä se, joka keksii ne tyhmät ja hullut ideat, johon yleensä Latten saa helposti houkuteltua mukaan.
Ehkäpä hän menisi kanssani läpi harmaan kiven? 
Lattea en vaihtaisi mihinkään, ja vaikka asummekin aika kaukana toisistamme, niin käyn heillä melkein usein.
On Lattekin tullut meille kesken kouluviikon :')
Perjantaisin riehumme yhdessä tallilla.












Marsi
Hänet olet tuntenut jo ala-asteelta, mutta kunnolla aloimme kaveeraamaan ehkä noin 4 vuotta sitten.
Meistä tuli parhaat ystävät ja kävimme ties missä kaikkialla yhdessä! Se oli hienoa aikaa. 
Jossain vaiheessa meille tuli paljon ongelmia, ja oli lähellä ettei kumpikaan meistä olisi enää kestänyt toistensa seuraa.
Kuitenkin jotenkin siitäkin päästiin yli ja vaikkei suhteemme ikinä ennalleen palannutkaan, niin olen todella tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Marsi on ihanan tyhmä, hänellä on hyvä huumorintaju ja hänkin pyrkii aina auttamaan minua huolissani.
Olen kuitenkin yrittänyt ajatella myöskin häntä ja olla huolestuttamalla liikaa, joten jotkut ongelmat olen pitänyt sisälläni.
Marsin kanssa meitä yhdistää... hmm... No ainakin se, että olemme tyhmiä, emme tajua mistään mitään ja ymmärrämme toisiamme.
Marsi on oikein hauska persoona, enkä voisi kuvitella porukkaamme ilman häntä, hän on kuulunut siihen niin pitkään.
Marsin tunnistaa kerrassaan hurmaavista mollosilmistä ja suu auki - ilmeestä.
Marsi on ujo, ja sen takia häntä on vähän vaikeampi saada mukaan hulluihin juttuihin, mutta kun vaan jaksaa suostutella, niin siinä kyllä onnistuu.
Marsi on myöskin hyvin kuvauksellinen; hän ei väistä kameraa, vaan tekee mitä kummallisimpia ilmeitä ;)












Eeva
Porukassamme kulkee nyt myös Eeva. Häneen olen tehnyt tuttavuutta köksän tunneilla, mutta vasta äskettäin olemme alkaneet kulkea yhdessä.
Eevaa ja mua yhdistää se, että teemme aina känttyjä ja muuta aivan tyhmää ja sekoa.
Eevaa on jo alettu kouluttaa meidän laumaamme sopivaksi. Aika hyvin hän jo lyö, ainot vaan, että hän pyytää anteeksi kun on sen tehnyt.
Opettelimme myös huutamista tässä jokin aika sitten pelatessamme avista.
Eeva on oikein ihana ja hauska. Hän nauraa usein mun jutuille, ja katsoo mua yleensä oudolla ilmeellä O.o
Musta on ollut ihan mahtavaa, että hänkin on tullut joukkoomme :3
Toivottavasti tutustutaan vielä lisää!
Eevasta en ole ehtinyt kuvaa ottaa :(







Ähhähhää, kiitos kaikesta, mussukat♥

6 kommenttia:

  1. laitoit sitte kaikki tyhmimmät kuvat xD yhdistää meitä myös saksa (;
    mutta hienosti kirjotit meistä kaikista :3
    t.marsi taas

    VastaaPoista
  2. no ah mitä kuvia musta XDDD Ootte parhaita ! <3

    VastaaPoista
  3. ei kuule Marsi, ne tyhmimmät on mun koneella vielä, voin toki johonkin toiseen postaukseen niitä laittaa, jos noin kovasti haluat ;)

    Latte~ Nättejä kuvia vaan ;) tui<3

    VastaaPoista
  4. eijeijei en halua xD
    t. marsiiiiiii tai kai sen jo tiesitkin

    VastaaPoista
  5. Joo marsin kuva ekstra! Kannatetaan! :DDD Se olikin mun toivepostaus ehdotus XD

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)