maanantai 12. joulukuuta 2011

Minä aamun tullen kaiken menetin

Halloo! Elikkäs tulin nyt kertomaan lauantaista ja sunnuntaista


Lauantai Elikkä siis menin koululle odottelemaan kyytiä Lattelle, jotain ennen kello 14'staa, mutta kyyti tulikin vähän myöhässä, koska keli oli huono. Onneksi Marsi ootteli mun kanssa.
Saavuimme Lattelle ja lähdimme melkeinpä heti tallille.
Minä otin Kiran laitumelta ja siinä lyhyellä matkalla se yritti ottaa mun lapasen kaks kertaa XD
Boxissa riisuin siltä riimun ja loimen. Alettiin laittaa Emmaa valmiiksi ja Latte ratsasti sillä eka, muut leikkivät kentän keskellä lumisotaa ja muuta hauskaa ;)
Sitten jossain vaiheessa vaihdeltiin niitä ratsastajia, kunnes tuli mun vuoro.
Ei siinä mitään ihmeempiä, kaikki askellajit menin, Emma kulki nätisti muodossa! :3


Ratsastuksen jälkeen lähdimme syömään ja sitten mökille. Mökillä lauloimme SingStaria, herkuttelimme, saunoimme, pelasimme avista, jotkut kävivät uimassa ja sitä rataa. Joulupukkikin saapui sinne ja toi lahjoja meille kilteille ( ;D ) lapsille.
Oli kyllä tosi mukavaa siellä makoilla toisten vieressä ja päällä ja alla :')
Ja joku vielä kehtas ihmetellä mun kauneutta O.o mitähän helvettiä? :D siis se oli mukavaa, mutta en vaan oikeesti tajuu, minäkö muka kaunis? pyh.


Lauloimme ainakin 04.00 - 04.30 asti, en nyt ihan tarkkaan muista, jonka jälkeen yritimme käydä nukkumaan.
Tai no, ketkä yritti ja ketkä ei (;
Ei kukaan varmaan saanut edes unta. Jotain kuuden aikoihin alkoi hirveä hälinä, kun eräs oksensi ja toiset menivät saunalle syömään.
Hälinän laannuttua yritimme taas uudestaan käydä nukkumaan, mutta itse en ainakaan kovin hyvin unta saanut, makasin vain. 


Sunnuntai lähdimme mökiltä siinä jossai 12 - 13 välillä (kai) ja menimme Lattelle pelaamaan Wii'tä, roikkumaan renkaissa jne. Kunnes Latten äiskä käski meidät ulos.
Lähdimme sitten ulos ja puhuimme ties mistä, kunnes minä sain hyvä idean; otetaan kottarit ja joku työntää ja toinen istuu kyydissä. Niin tehtiin. Mä istuin eka kyydissä ja Emma työnsi (ihminen siis).
Hetken kuluttua mentiinkin vähän käymään metsässä (;
Mutta sitten kaikki muut lähtivät paitsi minä ja Marsi.


Jossain vaiheessa Latte piti mulle ja Veerulle ratsastustunnin. Mä menin siis Emmalla, se oli taas hiano!


L: "Nyt on hyvä laukka Emmalla!"
P: "Ai hyvä vai kova?!"
L: "Oho... no nyt voi vähän hidastaa!"


Emma kiihtyy kyllä aika nopeesti (;




Oli kyllä aivan mahtavat pikkujoulut, paras seura ja myös ihana tuo ratsastustunti :3 
Kiitos kaikille, ja ens vuonna vois ottaa uusiks! ;)


Mie & Muna♥

Mie & Emma♥


me <3


Latte♥







Lisää kuvia taas joskus (;

2 kommenttia:

  1. Vähänkö toi eka tonttulakki kuva on hieno! Oot siinä (ja toki muissakin) extranätti! :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)