torstai 7. maaliskuuta 2013

Pikaisia kuulumisia


Heippa taasen!
Viime kerrasta onkin jo pitkä aika, joten ajattelin nyt tulla postailemaan, vaikkei mulla oikein mitään uusia kuvia olekaan.

Olen mennyt Jentalla kuolaimettomilla kerran tällä viikolla, lisäksi kerran ilman satulaa (tosin hetken vain, koska Katriina ratsasti suurimman osan ajasta).
Tänäänhän mulla olikin ratsastus ja meillä oli puomitunti. Jenta oli jo heti aluksi tosi reipas.

Aluksi mentiin puomeja ympyrällä ravissa. Jenta oli ihan älyttömän vauhdikas, eikä mulla meinannu olla yhtään mitään kontrollia ponitukseen. Kuitenkin kohtapuoliin poni alkoi vähän jo kuunnellakin, ja alkoi tulla pätkiä, joihin olin äärettömän tyytyväinen.
Tehtiin myös laukassa erilaisia tehtäviä, jotka menivät pääasiassa ihan ok, mutta eräässä tehtävässä kohdattiin suuria vaikeuksia, ja meinasin jopa lopettaa kesken (en siis koko tuntia, vaan pelkän tehtävän), mutta opettaja sitten tsemppasi (tai pakotti :DD) minut jatkamaan, kunnes saatiin tehtävä edes jotenkuten sujumaan.
Viimeisellä kerralla tehtävä sujui niin hyvin, että saatiin opettajalta paljon kehuja, ja itsekin olin tyytyväinen. Tunti oli hyvä lopettaa siihen.

Sori sönkkötekstistä, mutta kaipa sen ymmärtää, kun en ole pitkään aikaan kirjoitellut, ja nytkin puhun puhelimessa samaan aikaan, eli ajatus ei ole ihan mukana tässä bloggauksessa. Toivottavasti kuitenkin tykkäsitte!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)