lauantai 22. helmikuuta 2014

Silmät kii, etten luovu ja lipeä


Heipsis, täällä ollaan taas.
Loma meni nopeesti, huomenna viimenen päivä ja maanantaina sitten takas koulun penkille.

Alkulomasta olin kipeenä, maanantaista tiistaihin olin mummolassa, keskiviikosta torstaihin olin laivalla. Käytiin virossa, josta sitten ostinkin suklaata, alkoholia ja Black Veil Bridesin paidan.
Oli kyllä tosi hauskaa laivailua tällä kertaa! Etenkin illasta, kun olin Jusun kanssa vähän viihteellä. Oikeestaan en hirveemmin muista mitä on tapahtunu, oon vaan saanut kuulla näin jälkeenpäin, että mitä on tullu tehtyy ja sanottuu.

IMG_6117

IMG_6123

IMG_6131


Perjantaina eli eilen siis olin Jyväskylässä. Ajomatka ei ollut kovin nautinnollinen, koska oli kuitenkin aika pitkä matka. Onneksi sentään ei ollut turha reissu, vaan aivan mahtava!
Olin siellä vähän ennen yhtä, siirryin omasta autostani Tomin autoon ja sitten ajeltiin. Käytiin tankkaamassa ja kaupassa, syötiin hesessä (tai no autossa, koska drive in), hengailtiin siellä autossa ja välillä oltiin ulkona ja yritettiin heitellä toisiimme lumihankeen tai jotain semmosta.
Kovin ikävää oli lähteä, varsinkin kun piti lähtee aikasin (19.30), koska se ajomatka.
Nyt vaan toivotaan, että nään ton höpsön pian uudestaan :33

Illalla kotona päätin maistella vähän viron juomia, tarkotus oli ottaa yks, korkeintaan kaks, mutta lopulta oltiinkin taas siinä tilassa, että sain tänään aamulla kuulla mitä oon sanonu, ku en taas ite muista.
Olin kutsunu Katriinanki meille täks päiväks, mutta enhän mä sitä muistanu, enkä kyllä muista vieläkään :D
Päätin kyllä etten nyt juo pitkään aikaan, ku ei ollu taas aamulla kovin kiva olo ja sillai.

Mutta niin, katottiin Kazzun kanssa leffaa ja sitten mentiin tallille. Jenta oli tosi energinen, mutta alkoi kyllä lopulta menemään jo vähän rauhallisemmin ja kuuliaisemmin. Puolen tunnin ratsastelun jälkeen olin itse ihan poikki, kunto loppui ja ei pystynyt enää. Eipä hätäpäivää ollu, kun sitten vaan vaihdettiin Kazzu Jentsin selkään. Jenta näytti menevän ihan hyvin Katriinalla, tietysti välillä se teki vähän jotain pientä omaa, mutta ei mitään sen kummempaa.

IMG_6144

IMG_6166

IMG_6205

IMG_6271

IMG_6094

IMG_6106

2 kommenttia:

  1. Minkälaisia juomia se sisko tykkää juua?:) tuut joskus tänne lahtee juhlimaan ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no vähän kaikenlaisia; siiderii, boolii, shotteja, drinkkejä.. Viineistä ja kaljasta en oikein tykkää, mut eihän sitä maun takia :Dja jep

      Poista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)