sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Pink fluffy unicorns dancing on rainbows


Hellöö. Yhy, tulee korvista jo pinkit pörröset yksisarviset, jotka tanssii sateenkaarien päällä. Ja silti vaan jatkuu ja jatkuu.

No mutta Santeri. Ei vaan, mennään niihin kuulumisiin. Tai jos jotain jostain viikon ajalta edes muistan.
Tiistaina ajoin Espooseen äiskän autolla. Oli aika jännää, mutta hyvin se meni. Käytiin myös itäkeskuksessa ostoksilla, mutta mukaani tarttui vain uusi kännykkä ja lamppu.
Tosi kivaa päästä nykyaikaan tuon uuden älypuhelimeni avulla, vanha olikin jeesuksen aikainen. Oon ihan koukussa tohon puhluun ja roikun sillä koko ajan netissä. Taino, kyllä oon koneella nytkin, mutta jos lähen vaikka alakertaan syömään tai jotain muuta, niin oon kyllä silti tavotettavissa. Oon meinannu myöhästyy jo koulustaki, ku en oo päässy irti puhlusta ja oon vaan jutskuillu fabossa.
19112013252

19112013251


Torstaina koitti ilon päivä, kun sain ratsastustunnille Coran. Tunti meni ihan hyvin, ja Cora on edelleen suosikkini tallin hevosista.
Torstai oli kiva muutenkin, koska siitä alkoi pitkä viikonloppu. Huominen vielä vapaata ja sitten takaisin kouluun (koeviikko!)
IMG_4425

ravi

IMG_4397

IMG_4394

jjentaponi

IMG_4516

IMG_4527

IMG_4531


306
Olot on taas ollu. Tänäänki vaan koomasin sängyssä ja olin puhlulla fabossa, ku en pygenny saamaan itteeni ylös. Ahisti jo pelkkä ajatus siitä, että mun pitäis nousta. Oli ihan semmonen olo, että mä haluun maata koko päivän sängyssä, ku ei oo voimia mihinkään. 
Onneks muru ja Kazzu piristi ja kannusti mua, niin jaksoin kaivaa koneen esille ja sitten jossain vaiheessa jopa sain itseni ylös sängystä ja lähdin tallille. 
Jenta oli kyllä kivsu, joten sekin piristi mua. 

2 kommenttia:

  1. Minkä puhelimen ostit ?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samsung galaxy trendin c: ihan tarpeeks hyvä mulle, ja kun ei maksanut paljoo :DD

      Poista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)