sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Luukku 16

Luukku 16 ilmestyy näin illalla, pahoitteluni siitä, ja myöskin luukun sisällön vajaavuudesta. Tarkoitus oli, että luukku käsittelisi minua ja ystäviäni, näin lumen keskellä, mutta sellaisia kuvia ei paljoa löytynyt, joten mukaan ängettiin vähän muutakin... 
Mutta kelvatkoon nytten, koska oon taas jossain ihan muualla, en tiedä missä, en tiedä kuka olen ja miksi jne. Ei siis ole mennyt kovinkaan hyvin nyt viimeaikoina.












Sitten lopuksi vielä pientä vihjettä tulevasta luukusta ;)


----------------------------------------------------------------------------------------
You open your eyes
But you can't remember what for
The snow falls quietly
You just can't feel it no more
Somewhere out there
You lost yourself in your pain
You dream of the end
To start all over again

3 kommenttia:

  1. Yritä rakas pärjätä ! <3 mä oon täällä ikusesti sun vuokses, ja sun tukena ja turvana! ;3 <3

    VastaaPoista
  2. kiitos näistä ihanista kuvista.... -,- XDDD
    -emma

    VastaaPoista
  3. ole hyvä Emmaseni ;3 arvasin et tykkäät! :D

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)