sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Missä mä oon, kuka sä oot ja kuka mä oon? (Vuodatusta!)


Heippa! Ja sori nyt tää blogin kökköily, mutta mä oon taas eksyny.
katotaan sitten, että milloin jaksan tulla postailemaan muita kuulumisia.

En tiedä kuka oon.
Enkä tiedä mitä tehdä.
En tiedä mitä kirjottaa.
En vaan tiedä mistään mitään.
Koko maailma vaan tuntuu taas romahtavan päälle.
Ja ajatukset on yhtä sotkua.
Mä oon kyllä taistellut vastaan. Yrittänyt pitää ajatukset selkeinä.
Tai mieluummin olla ajattelematta.
Enkä tiedä miten ja miksi näin on käynyt, mutta oon vaan ihan hukassa taas.
Sirpaleina. Vääristynyt.
Pää hajoo. Ahdistaa liikaa.
Jokanen pienikin asia, ihan mitätön, saa mut hajoomaan totaalisesti.
Kuten tässä eräänä päivänä, kun en saanut liukkaiden takia ajettua autoa talliin.
Se alkaa olla jo merkki entisestä. Siitä entisestä, johon ei halua palata.
Se pimeys, joka ei päästä otteestaan.
Ja pitäisi jaksaa vaan yrittää juosta karkuun. Mutta kun ei vaan pääse.
Ei jaksa yrittää. Kompastuu siihen viimeiseen kiveen ja päättääkin vain jäädä makaamaan.
Tietäen, ettei ole vapaa enää.
On kahlittu.
Vangittu siihen vankilaan, joka on omassa päässään. Kunnes hukkuu omiin ajatuksiinsa.
Ei pääse pois enää.
Kaikki on turhaa.






6 kommenttia:

  1. anonyymi - pakko se on, mutta niin, kiitos♥

    VastaaPoista
  2. Mjähhhhn, samoja fiiliksiä, saat kaiken empatiani.

    Elämällä on paha tapa potkia päähän.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Pinja, ja mun empatiat myös sulle!

    Ja niin totta, toisia vaan enemmän ja toisia vähemmän..

    VastaaPoista
  4. Köhköh.. Aiivan samoja tunteita, lue tästä mun toisesta blogista,jonka löydät täst profiilist, et mitä mulle kuuluu(tai ei kuulu) ku en jaksa alkaa kirjottaa eriksee :/
    Voimiii raksupoksu<3<3

    VastaaPoista
  5. jenny - jepp, teen sen. Ja voimia sullekin siskoseni♥♥

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)