lauantai 15. lokakuuta 2011

Mitä sait aikaan, mikä sua vaivaa

Heiii, nyt siis pitäis postailla koko viikosta O.o

Maanantaina lähdimme koululta Marsin kanssa helsinkiin hakemaan saksalaisia! No lentokentällä me sitten kuljettiin iloisesti ja minä lauloin 'satumaa' - laulua. Sit meijän takana oli jotkut miekkoset ja se toinen sano et "Vi går nu" ni luultiin, että ne puhu meille + Marsi vielä luuli, et se mies sano "Igor" XD
No saksalaisia saikin sitten odotella. Mutta me nähtiin Matti Vanhanen X))
No sitten vihdoin ne saksalaiset tuli ja Mindy halasi mua :)
Bussimatka lahteen oli mun ja Mindyn osalta aika hiljainen.


Tiistaina menimmekin jonnekkin metsään rämpimään, siellä mä sitten jotain omia minioopperoitani esitin ja naureskelin, kun toiset meinas kaatua. Ja Marsi läähätti perässä.
Ja sitten jollain laivalla mentiin takasi kylälle.
Illalla sitten oltiinki nuokulla, mulla ja Marsilla oli todella hupaisaa, varsinkin kun pelasimme pinkiponkia :DD ! (Se pallo osu kokoajan vahingos Vettelin päähän ja sit se Vettel ei enää jaksanu palauttaa sitä palloo, koska se tuli ihan koko ajan sen päähän).

Ja sitten... tapahtui surullisesti, meinaa mummin koira, Karri (Talvituuli Garry Gangster A, 16.02.1999 - 11.10.2011) kuoli.. :(

Sinä kaunis urhea rakkaani lähdit pois luotani,
vain hetken piti poissa sinun olla,
taisi ikuisuudeksi venyä,
sekin pieni hetki vain,
et koskaan tullutkaan takaisin,
loppuun asti mä sua odotin,
kuullakseni vain - sä poissa oot,
et tulekaan enään takaisin.



Keskiviikkona  mentiin Jyväskylään, käytiin jossain pandan myymäläs ja sillai. Jyväskylä reissun jälkee mentiin Lattelle ratsastamaan ^^
Minä ratsastin ekana ja Emma oli ihan hupsu, ja meinasin tippua ainakin sata kertaa, mutta ei se haitannut :3 !

Nyt saatte kuvia, ja loppuviikon tekstit kirjotan myöhemmin.

Marsi




Kaksi Pandaa ;)

Kuin myös, oli muuten pervo toi Panda!! O.o





Kone ei nyt antanu laittaa enempää kuvia, mutta.. Lisää tulee sitten joskus :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, Jätä siis rohkeasti kommenttisi! Pyrin vastaamaan jokaiseen kommenttiin. Kommenttien jättäminen on myös helppoa; ei tarvitse olla rekisteröitynyt, eikä ole sanavahvistusta. :)